Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@20:59:48 GMT

سگِ نمکی با شلوار جین و لباس ورزشی در شیراز! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۶۶۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سگی که با کمک به صاحبش نون خشک جمع میکنه.

حجم ویدیو: 5.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

*خبرفوری

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آخرین سیگار وحید مظلومین / او گرانترین سیگار را می کشید !+ عکس و گفت و گو اولین سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت توزیع شد + جزئیات مواد و ارزش حمایتی تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس سلطان سکه اعدام شد ! / حکم دو مفسد اقتصادی بزرگ امروز صبح اجرا شد +عکس جزییات آخرین عملیات داعشی ها در شمال ایران! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر جوان بعد از قتل مادرش ! +عکس وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! دستگیری وکیل و دادستان متجاوز به کودکان+عکس فیلم لحظه خودکشی دختر دانش آموز دبیرستانی در ساری عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه شبح عینکی کیست؟! / او سراغ مرد خوش تیپ در مشهد رفت! + عکس گران ترین گربه جهان جنجالی شد+عکس این مرد خود را به گله کروکودیل ها سپرد تا تکه و پاره شود!+عکس حمله مار به مردی در دستشویی یک اداره + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سگ شیراز ساعت سگی گرمکن عکس دختر فیلم ایران پدر زندگی زن چاقو پسر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده است، اما سرانجام این دختر چه شد؟

بیشتر بخوانید: تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری های خبرنگار تسنیم در روزهای گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228175 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • اوقات شرعی سه شنبه، چهارم اردیبهشت
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟