Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران که باید طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تا سه روز آینده صندلی مدیریتی خود را ترک کند، قائم‌مقام جدید این شرکت منصوب شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ اقتصادی نفت و انرژی نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران که یکی از مدیرانی است که باید طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تا سه روز دیگر تصدی پست مدیرعاملی شرکت ملی گاز را رها کند، با صدور حکمی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی گاز را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای پیشنهادهای روی میز زنگنه/ آیا وزیر نفت معاونان سفارشی را انتخاب می‌کند؟

طی حکمی از سوی حمیدرضا عراقی، معاون وزیر، مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی، به عنوان "قائم‌مقام مدیرعامل و نایب‌رییس هیأت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران" منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است:

انتصاب مدیرکل جدید بودجه وزارت نفت با امضای معاون بازنشسته زنگنهدومین معاون بازنشسته زنگنه نیز اختیارات خود را تفویض کرد

انتهای پیام/

R32317/P1010113/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت نفت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت نفت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

کد خبر 6088059 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه