Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@23:56:05 GMT

هفته وحدت موجب همدلی مسلمانان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۷۵۹

هفته وحدت موجب همدلی مسلمانان می‌شود

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در جلسه امروز، چهارشنبه 23 آبان، با تبریک حلول ماه ربیع، هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام گفت: هفته وحدت فرصت مبارکی است تا مسلمانان اعم از شیعه و سنی با ارتباطات بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و در این زمینه حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در مراسم اربعین و پیاده روی به مشهد مقدس به منظور زیارت امام رضا (ع) جای خوشحالی و مسرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان با اظهار تأسف از اوضاع ناراحت کننده مسلمانان در نقاط مختلف از جمله شرارت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: متأسفانه کسی به داد مردم بی‌دفاع فلسطین نمی‌رسد.

آیت‌الله جنتی همچنین در ادامه به اوضاع بسیار ناراحت‌کننده مردم مظلوم یمن که به علت جنگ و محاصره در بدترین شرایط از گرسنگی جان می‌دهند اشاره و اظهار کرد: باید از مقاومت جانانه مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی‌ها، شرارت‌ها و ناجوانمردی‌ها را تحمل می‌کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.

وی در پایان توجه جدی مسئولان و دولت به اوضاع اقتصادی به‌ویژه وضع فقرا و نیازمندان را خواستار شد و تأکید کرد: پیشگیری از اوضاع کنونی امکان‌پذیر بود و الان هم با همدردی و احساس وظیفه مسئولان ‌می‌توان مشکلات را رفع کرد و حتما توفیق الهی نیز مؤید تلاش دلسوزان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: آیت الله جنتی شورای نگهبان هفته وحدت فلسطین رژیم صهیونیستی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام خشم و انزجار مردم دزفول از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه

قشرهای مختلف مردم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی با برگزاری تجمع خودجوش انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند و برخورد قاطع مجامع بین‌المللی با جنایات این رژیم را خواستار شدند.

خطیب و استاد حوزه علمیه دزفول در این اجتماع با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: حوادث و جنایت های هولناک رژیم خونخوار صهیونیستی در غزه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی انصاری جنایات علیه مردم مظلوم غزه را دردناک و جانکاه دانست و بیان کرد: همه کشورها اسلامی و امت بزرگ اسلامی در قبال مردم غزه مسوولیت و وظیفه شرعی و اسلامی دارند.

وی ادامه داد: همه باید در برابر مردم مظلوم غزه مسوول و متعهد باشند چرا که بی تفاوتی و سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی خارج شدن از دایره انسانیت است.

این فعال فرهنگی دزفول اظهار کرد: قتل عام زنان، کودکان، جوانان و پیران غزه، تلف شدن کودکان و نوجوانان از گرسنگی و هتک حرمت و تعرض به ناموس مسلمانان جنایاتی است که نمی توان در برابر این جنایت ها سکوت کرد.

حجت الاسلام صالحی انصاری گفت: هتک حرمت و جسارت به زن مسلمان در غزه به دست دژخیمان صهیونیستی جنایتی است که هر انسان آزاده ای را برآشفته می کند.

وی غزه را خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی دانست و ادامه داد: پیروزی غزه بر دشمن صهیونیستی، پیروزی جهان اسلام و مظلومان عالم است و همه برای کمک به مردم مظلوم فلسطین مسوولیت دارند.

این فعال فرهنگی دزفول با بیان اینکه نابودی اسراییل امروز نه آرزو بلکه امری در حال تحقق است ادامه داد: مردم ایران اسلامی تا نابودی کامل اسراییل غاصب، پشتیبان فلسطینیان مظلوم هستند.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی هیمنه اسراییل را در هم کوبیده است و این شکست بزرگ رژیم صهیونیستی با انجام جنایت و نسل کشی در غزه ترمیم نخواهد شد.

حجت الاسلام انصاری، نسل های آینده فلسطین را مقاومت تر از نسل امروز دانست و گفت: وحشیگری های اسراییل و دست زدن به هر نوع جنایت توسط غاصبان صهیونیستی در غزه ناشی از سردرگمی و ترس آنها از نابودی است.

وی پشتیبانی برخی دولت های اسلامی از رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: شرم و نفرین بر حاکمان عربی و سازمان های مدعی حقوق بشر که نسبت به مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت هستند.

این استاد حوزه علمیه دزفول عزت امروز جهان اسلام را ناشی از عملکرد جبهه مقاومت دانست و گفت: مقاومت همراه با همدلی،‌ شجاعت و اتحاد رمز پیروزی بر مستکبران است.

وی ادامه داد: مردم دنیا چشم انتظار حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس هستند و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پیامی روشن در حمایت از فلسطین است.

تجمع کنندگان در این راهپیمایی ضمن در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پرچم های فلسطین و حزب الله با سر دادن «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «آتش به جان غزه از شرر امریکاست؛ جنایت صهیونیست زیر سر آمریکاست» و «رژیم اشغالگر صهیونیست، باید شود محو ز روی زمین» خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار فریاد زدند.

یک هفته است که بیمارستان شفا در غزه و محوطه آن به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی بویژه زنان و کودکانی که در آنجا پناه گرفته‌اند، در محاصره شدید و غیرانسانی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی قرار داشته و رژیم یادشده با ارتکاب جنایاتی هولناک در این بیمارستان، برگ ننگین دیگری بر تاریخ حیات نکبت بار و فهرست سیاه جنایات خود افزوده است.

متأسفانه ظرف چند روز گذشته در اثر جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر، ۱۸۰ تن از بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در بیمارستان شفا به سبب حملات کور و جلوگیری از ورود اقلام ضروری غذایی و درمانی، جان خود را از دست داده‌اند و افراد باقی‌مانده نیز در معرض مرگ تدریجی قرار دارند.

در این میان گزارش های تکان دهنده‌ و هولناکی در خصوص شکنجه، هتک حرمت، تجاوز و کشتار زنان فلسطینی محبوس در این بیمارستان نیز منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انفعال سران برخی کشور‌های اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال برخی کشور‌های اسلامی در عمل به وظایف خود در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از غزه + تصویر
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • روزه‌های بدون سحری و افطار در غزه/مسلمانان در این ماه گام مهمی در راه آزادی قدس بردارند
  • اجتماع روزداران بروجردی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • اعلام خشم و انزجار مردم دزفول از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه