Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجتبی بیات، کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به نقش روحانیون در توسعه و ترویج مسائل فرهنگی در مناطق محروم، گفت: فعالیت‌های تبلیغی مبلغان با مخاطب‌شناسی همراه باشد.
وی افزود: در امر یاد شده روحانیون با ظرفیت‌سازی و تقویت برنامه‌های مشارکتی برای رفع یا کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: روحانیون مستقر در روستاها مهم‌ترین پایگاه‌های تبلیغی و ترویجی و بازوی توانمند فرهنگی در آن مناطق هستند.
حجت‌الاسلام بیات با اشاره به طرح استقرار روحانی در روستاها، گفت: این طرح از موفق‌ترین طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی افزود استقرار روحانی در مناطق روستایی و محروم نقش بسزایی در تبیین و ابلاغ رسالت‌های این سازمان در حوزه فعالیت خود دارد.
کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی کرمانشاه با تأکید بر نگاه عمیق فرایندی و سیستمی به پدیده‌های اجتماعی، عنوان کرد: شرایط و گفتمان اجتماعی زمینه و بستری را فراهم می‌کند که رفتار و کنش‌های رایج افراد یک جامعه را شکل می‌دهد.
وی افزود: ارتباط روحانیون با مردم در ارتقاء فرهنگ دینی، فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد و توسعه آن تأثیر بسزایی دارد.
حجت‌الاسلام بیات در پایان با تأکید بر مخاطب‌شناسی در امر فعالیت‌های فرهنگی، گفت: این مسیر موجب خواهد شد تا مردم با وظایف و محدوده خود به درستی آشنا شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه معارف روحانیون مستقر اعزام مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند