Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:53:24 GMT

موتورهای ۷۰ساله دوکابینه برقی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۸۵۷

موتورهای ۷۰ساله دوکابینه برقی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، ظاهر و بدنه و تجهیزات فنی این موتورها از هفتاد سال قبل به این سو تغییرات جدی نداشتند. اما حالا با برقی شدن طیف گسترده ای از وسایل نقلیه و حتی موتورسیکلت ها و کامیون ها، اورال نیز مقاومت قدیمی خود را متوقف کرده و به فکر برقی کردن موتورسیکلت نوستالژیک خود افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موتورسیکلت تمام برقی دارای موتوری با قدرت ۶۰ اسب بخار(۴۵ کیلووات) است و برای تامین انرژی از یک باتری ZF۱۳.۰ بهره می گیرد که برای تامین ۱۹.۵ کیلووات ساعت انرژی مناسب است.

وزن این مدل از موتورسیکلت یادشده هم بالا و برابر با ۳۷۳ کیلوگرم است. البته به مقاومت و توانمندی چرخ های این موتورسیکلت اضافه شده تا بتواند در زمین های ناهموار با دقت و کیفیت بیشتری حرکت کند.

باتری این موتور بعد از شارژ برای ۳۵۹ کیلومتر حرکت کافی است که رقم قابل ملاحظه ای محسوب می شود. حداکثر سرعت این موتورسیکلت هم ۱۴۰ کیلومتر در ساعت است. قیمت این موتور در زمان عرضه به بازار مشخص می شود.

کد خبر 4458259

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی برقی موتور سیکلت موتورسیکلت برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید

مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: حداکثر سرعت باد تا صبح امروز در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت و در انار به ۶۹ کیلومتر بر ساعت رسید. - اخبار استانها -

محسن عراقی‌زاده، مدیرکل هواشناسی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان کرمان شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران و رعد و برق در مناطق مختلف استان بودیم، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود روز چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار را در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از بعد از ظهر روز گذشته تا امروز وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گرد و خاک را در استان داشتیم، افزود: حداکثر سرعت باد تا ساعت 06:30  صبح امروز در شهربابک به 72 کیلومتر بر ساعت و در انار به 69 کیلومتر بر ساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: حداکثر سرعت باد در کرمان به 51 کیلومتر بر ساعت، در سیرجان به 33 کیلومتر بر ساعت، در لاله زار به 51 کیلومتر بر ساعت، در بافت 22 کیلومتر بر ساعت، در بم به 55 کیلومتر بر ساعت، در کهنوج به 33 کیلومتر بر ساعت، در زرند به 36 کیلومتر بر ساعت، در جیرفت به 22 کیلومتر بر ساعت، در رفسنجان به 62 کیلومتر بر ساعت و در راور به 47 کیلومتر بر ساعت رسید.

وی با اشاره به اینکه با فعالیت این سامانه شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان کرمان نیز بودیم، افزود: میزان بارندگی 24 ساعت گذشته تا ساعت 06:30 صبح امروز هفتم فروردین ماه در شهربابک 15.6 میلی‌متر، در سیرجان 0.7 میلی‌متر، در لاله زار 20.5 میلی‌متر، در بافت 9.9 میلی‌متر، در زرند 4.5 میلی‌متر، در جیرفت 0.9 میلی‌متر و در میانده جیرفت 2.8 میلی‌متر بوده است.

عراقی‌زاده با بیان اینکه میزان این بارش‌ها در رفسنجان 2.5 میلی‌متر، در ارزوئیه 6.8 میلی‌متر، در دشت خاک زرند 21.8 میلی‌متر، در رابر 22.0 میلی‌متر و در راین 0.7 میلی‌متر است، ادامه داد: میزان بارش باران در فیض‌آباد راور 5.2 میلی‌متر، در کوهبنان 6.0 میلی‌متر، در ماهان 0.6 میلی‌متر، در سربیژن جیرفت 40.0 میلی‌متر، در هیشین جیرفت 2.0 میلی‌متر، در کلاکی دلفارد جیرفت 29.0 میلی‌متر و در ساردوئیه جیرفت 35.0 میلی‌متر است.

وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در رباط شهربابک 10.0 میلی‌متر، بیدستان خبر شهربابک 8.8 میلی‌متر، در جوزم شهربابک 25.0 میلی‌متر و در کمسرخ شهربابک 47.0 میلی‌متر است، گفت: میزان این بارش‌ها در پاقلعه شهربابک 50.0 میلی‌متر، در ریسه شهربابک 89.0 میلی‌متر، در راویز رفسنجان 65.0 میلی‌متر، در داوران رفسنجان 10.0 میلی‌متر، در بی بی حیات رفسنجان 10.0 میلی‌متر، در مانی رفسنجان 4.5 میلی‌متر، در علی آباد رفسنجان 7.5 میلی‌متر، در بیاض رفسنجان 2.5 میلی‌متر و در کبوترخان رفسنجان 2.0 میلی‌متر است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان، افزود: طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ضمن افزایش ابر، احتمال بارش خفیف باران در ارتفاعات شمال و برخی مناطق مرکزی استان نیز محتمل است.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است
  • سرعت باد در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید
  • چگونه قطارهای برقی حمل و نقل دنیا را دگرگون می کنند؟
  • وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در شهرکرد
  • گروه بهمن سال 1402 را چگونه سپری کرد؟
  • باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان منهدم شد
  • گروه بهمن سال ۱۴۰۲ را چگونه سپری کرد؟