Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت:موضوع محور‌های جشنواره به هشت محور افزایش یافته و موضوع اصلاح الگوی مصرف آب نیز به محور‌های جشنواره افزوده شده است.
موحد افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در هشت محور مختلف شامل مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی و اصلاح الگوی مصرف آب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موحد تصریح کرد: این جشنواره در قالب عکس، موشن گرافی، خبر، گزارش (تلویزیونی- مطبوعاتی)، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، فیلم نامه نویسی، مقاله برگزار می‌شود.
وی بااشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره موضوع ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب است ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmil.com ویا به آیدی جشنواره به نشانی jashnvarehresaneh @ ارسال کنند.
به گفته وی از زمان آغاز فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تاکنون آثار مختلفی در محور‌های اعلام شده به دبیرخانه ارسال شده است.
سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خود باوری بین خبرنگاران انقلابی و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه ها؛ ارتقاء منزلت خبرنگاران بسیجی همچنین کادرسازی و شبکه سازی بسیج برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه جشنواره رسانه ای ابوذر بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد

مهدی بابایی مجرد با اعلام پایان مرحله اول داوری این بخش از جشنواره، اظهار کرد: مرحله اول داوری این جشنواره با حضور ۹ داور برجسته در شهر تهران به انجام رسیده است.

وی افزود: این جشنواره، که هر ساله به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور ما شناخته می‌شود، امسال نیز شاهد حضور پرشور هنرمندان و اساتید خوشنویسی از سراسر ایران بود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی بیان کرد: در این دوره، دبیرخانه جشنواره شاهد دریافت ۳۵۰ اثر فاخر بود که هر یک به نوبه خود نمایانگر عمق فرهنگی و هنری این مرز و بوم است. از این تعداد، ۷۵ اثر در بخش نستعلیق، ۲۲ اثر در بخش نسخ، ۷ اثر در اقلام سته و ۲۰ اثر در بخش شکسته نستعلیق به مرحله بعدی راه یافته‌اند.

بابایی خاطر نشان کرد: این آثار، که با دقت و ظرافت خاصی توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته‌اند، نشان‌دهنده تلاش و پشتکار هنرمندانی است که با عشق و علاقه به این هنر دست به قلم شده‌اند.

وی افزود: اسامی هنرمندان برگزیده بر روی وب‌سایت شمس توس منتشر شده و آنها از ۳ تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دفتر دبیرخانه تهران بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ارسال نمایند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: از برگزیدگان مراسم اختتامیه که اواخر اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی ترکی