Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ آیت الله مکارم شیرازی گفت: نباید فکر کنیم در دنیایی زندگی می‌کنیم که حق و عدالت در آن برقرار است بلکه باید بدانیم در دنیایی که زندگی می‌کنیم یک دیکتاتوری وحشیانه حاکم است که ایران را مزاحم منافع خود می‌داند و می‌خواهد آن را از بین ببرد.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: کشور‌ها و ملت‌ها نباید ذلت این دیکتاتوری وحشیانه را بپذیرند که دیگری از آن طرف دنیا بر منافع آن‌ها حکومت کند بلکه باید دست به دست هم داده و جلوی آن بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا حق ندارد ارباب دنیا باشد و خوشبختانه اخیرا کشور‌ها متوجه شده و با برنامه او مخالفت می‌کنند. روزی می‌آید که کسی نگاهی به این دیکتاتوری نکرده و زیربار برنامه‌های آن نمی‌رود.

این مرجع تقلید تاکید کرد: با همه این دیکتاتوری‌ها کشور ما از صحنه خارج نشده و نخواهد شد؛ با این وجود باید بدانیم در چه دنیایی زندگی می‌کنیم و شرایط حاکم بر آن را درست بشناسیم.

او با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام اظهار داشت: در عهد جاهلیت هم اعراب به قرارداد‌های خود پایبند بودند. دولت و ملت ایران بدانند در چنین دنیایی هستیم. اینکه می‌گویند مذاکره کنیم، با چه کسی مذاکره کنیم؟ با دیکتاتور وحشی؟

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: در چنین دنیایی راهی جز قوی شدن نداریم، در مقابل زورگو باید زورمند شد و راهی جز این نیست.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود گریزی به ورود زنان به ورزشگاه آزادی زد و گفت: امیدواریم دولت به رفع مشکلات اقتصادی و گرانی بیشتر همت کند و سر مردم را به حضور زنان در ورزشگاه‌ها گرم نکند بلکه به واقعیت‌ها توجه کند.  

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آیت الله مکارم شیرازی دولت مشکلات اقتصادی کشور حضور زنان در ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد