Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از واگذاری اختیارات مدیران عامل شرکت های ملی نفت و پتروشیمی با هدف اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، حمیدرضا عراقی نیز اقدام به انتصاب و واگذاری اختیارات خود به قائم‌مقام مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت ملی گاز ایران  کرد.برهمین اساس و طی حکمی که دقایقی پیش منتشر شد، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران حسن منتظرتربتی را به عنوان «قائم‌مقام مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بخشی از متن حکم آمده است: «با توجه به هماهنگی به عمل آمده با وزیر محترم نفت و رئیس مجمع عمومی شرکت ملی گاز ایران و به استناد تصویب نامه شماره ۸۵۹۷ به تاریخ ۲۲/۸/۱۳۹۷ هیئت مدیره و با لحاظ ماده ۱۷ اساسنامه شرکت ملی گاز ایران، جنابعالی به عنوان قائم مقام مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره منصوب و بدین وسیله، تمشیت امور شرکت ازجمله وظایف و اختیارات مقرر در ماده ۲۶ اساسنامه شرکت به جنابعالی تفویض می گردد.»

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی که این روزها هدایت تیم شادکام مشهد را برعهده دارد با تیپ‌های خاص در کنار زمین حاضر شد.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا نیکبخت واحدی یکی از خوشتیپ‌ترین بازیکنان فوتبال ایران بود و هست. او همواره با ظاهر و تیپ‌هایی که می زد مورد توجه هوادارانش قرار می گرفت و بعضا هم به همین خاطر به کمیته انضباطی احضار می شد.

نیکبخت بارها به خاطر استایل و حتی مدل موهایش از فوتبال محروم شد.

حالا او که این روزها در دنیای مربیگری فعالیت می کند و هدایت تیم شادکام مشهد را برعهده دارد، با استایلی خاص و دیدنی کنار زمین تیمش را کوچ می کند و لباس‌ و استایلش را می توان در فشن شو های میلان دید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیپ هایی که در دهه شصت "تهاجم فرهنگی" بود (+عکس) گلزنی نیکبخت در لیگ برتر پس از دو سال

دیگر خبرها

  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!