Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:31:06 GMT

سیمین غانم پیشتاز در پیش‌فروش بلیطهای کنسرت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۰۹۹۶

سیمین غانم پیشتاز در پیش‌فروش بلیطهای کنسرت

تهران- ایرنا- در هفته پیش رو بازار کنسرت‌های موسیقی، روزهای داغ و پر رونقی را خواهد داشت و در این میان هواداران بانوی هنرمند موسیقی ایران «سیمین غانم» با پیش‌خرید کامل سه شب اجرا ویژه بانوان، گوی سبقت را از سایر هواداران موسیقی ایران ربودند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در هفته پیش رو بازار اجراهای زنده موسیقی (بخوانید کنسرت‌ها)، روزهای داغ و پر رونقی را خواهند داشت و گروه‌های مختلف پاپ، سنتی و کلاسیک با توجه به تعدد این اجراها دست در دست هم شرایط دشواری را برای مخاطبان هنر موسیقی در انتخاب برنامه مورد نظر خود رقم زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید برخی بر این عقیده باشند که مردم با توجه به وضعیت معیشتی و اوضاع نه چندان بسامان اقتصادی این‌روزها کمتر می‌توانند هزینه خرید بلیط کنسرت‌ها و سایر برنامه‌های فرهنگی هنری را متقبل شوند. از طرفی با نگاه به جدول فروش بلیط ها و (سولد آوت) های نسبتا زیاد برنامه‌ها، متوجه خواهیم شد که حتی نرخ بالای بلیط این برنامه‌ها هم نتوانسته از شلوغی این روزهای سالن‌های اجرا بکاهد.
در لحظه تهیه این گزارش بلیط بیش از نیمی از اجراهای موسیقی هفته پیش رو سولد آوت (پیش‌فروش کامل) شده که در این میان محسن ابراهیم زاده با پیش‌فروش کامل بلیطهای دو روز در زمینه موسیقی پاپ و سیمین غانم با پیش‌فروش کامل بلیطهای 3 اجرا در عرصه موسیقی ویژه بانوان پیشتاز (سولد آوت) های هفته پیش رو هستند.
با توجه به مخاطبان کنسرت‌های سیمین غانم می‌توان نتیجه گرفت که بانوان هنردوست، توانسته‌اند هنرمند مورد علاقه خود را در رقابت بین هنرمندان برای جذب مخاطب، پیشتاز کنند.
نکته جالب توجه در برنامه‌های موسیقی هفته پیش رو، تعادل زیبا و دلنشین در تعداد اجراهای موسیقی در سبک‎های مختلف هست که باعث می‌شود علاقه‌مندان اکثر سبک‌های رسمی موسیقی بتوانند هفته‌ای پر بار از لحاظ خوراک فرهنگی داشته باشند.
در 25 آبان گروه همایون به سرپرستی حسین پیرنیا در حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت.
در 26 آبان امید جهان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد و در همان روز در تالار رودکی گروه شاهو دالاهو به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
امید حاجیلی خواننده پاپ و نوازنده ترومپت در 28 و 29 آبان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت خواهد داشت و هم‌زمان با روز اول اجرای امید حاجیلی در تالار رودکی مخاطبان ارکستر سرزمین خورشید به دیدن اجرای این ارکستر خواهند نشست.
در اولین روز آذرماه مهدی یراحی و در دوم آذر سامان جلیلی در سالن برج میلاد و در روزهای دوم و سوم آذر محمد علیزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هواداران خود دیدار خواهند داشت. هم‌زمان با اجرای مهدی یراحی در برج میلاد گروه مهرآور (دوئت پیانو و ویلن بردیا صدر نوری و علیرضا چراغچی) در تالار وحدت روی صحنه خواهند رفت و جالب اینجاست که این گروه کوچک تا لحظه تهیه این گزارش در آستانه سولد اوت بلیطهای مربوط به اجرای خود هستند.
ازدحام برنامه‌های موسیقی پاپ در این سه روز نتوانست هواداران بانو سیمین غانم را در حمایت هنرمند محبوب خود تحت تاثیر قرار دهد و از هم اکنون تمام بلیطهای مربوط به کنسرت‌های سیمین غانم در روزهای اول، دوم و هشتم آذرماه (سولد اوت) شده‌اند.
«ترنج» دیگر گروه موسیقی است که 3 آذر و در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرایی مخصوص بانوان خواهد داشت.
محسن ابراهیم‌زاده چهره نوظهور موسیقی پاپ ایران که توانسته یک شبه ره صد ساله را طی کند هنرمندیست که 3 و4 آذر در برج میلاد می‌خواند و این هنرمند را باید دیگر پیشتاز پیش‌فروش بلیطهای گنسرت در هفته پیش رو دانست که از چند روز قبل موفق شده تمامی بلیطهای دو شب اجرای خود را سولد اوت کند.
با نگاهی به جداول فروش بلیط اجراهای مربوط به هفته پیش رو مشخص می‌شود که بازار موسیقی ایران به واسطه استقبال بسیار زیاد مردم از موسیقی پاپ امروز کشورمان به شدت تحت تاثیر این جریان قرار دارد.
حال علت را باید در افت سطح سلیقه شنیداری مردم جست یا در ارتقای کیفی سطح موسیقی پاپ امروزی؟
ریشه توفیق خوانندگان جوان موسیقی پاپ را باید در سیاست‌ورزی‌ها و لابی‌های پشت پرده تهیه‌کنندگان جست یا در توانمندی‌های غیر قابل انکار این چهره‌های نوظهور؟
فراهنگ**ع.ا** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی موسیقی سیمین غانم محسن ابراهیم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟

مدیرکل دفتر موسیقی با اشاره به حواشی پیش آمده برای کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: بارها تاکید کرده‌ایم که تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از هفته گذشته زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در تازه‌ترین مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

روز گذشته عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 747030

دیگر خبرها

  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند/ جهش «ایلیا؛ جست و جوی قهرمان»