Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، سرپرست استانداری کرمان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمان با مدیرعامل شرکت میدکو پیرامون اجرای کامل پروژه فاضلاب شهر کرمان در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا پورابراهیمی در تشریح این نشست مشترک عنوان کرد: پروژه فاضلاب شهر کرمان تاکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت داشته و بخشی از تصفیه خانه هم در حال انجام است، اما به دلیل محدودیت های مالی ناشی از تامین مالی دولت، کار در این حوزه با وقفه رو به رو شد.

وی ادامه داد: پیگیری های مکرر برای حل این مشکل، منجر به نشست مشترکی شد که طی آن مقرر شد اجرای پروژه فاضلاب شهر کرمان توسط بخش خصوصی انجام شود و همزمان با این کار مشکل تامین آب واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای فولادی متعلق به شرکت مدیکو در شهرستان کرمان برطرف شود.

پورابراهیمی افزود: با این کار علاوه بر اینکه مشکل فاضلاب شهر کرمان طی چند سال آینده به شکل کامل برطرف می شود، مشکلات متعدد به وجود آمده ناشی از بالا آمدن آبهای زیرسطحی و عدم مدیریت فاضلاب شهر کرمان برای ابنیه و مسائل زیست محیطی و همزمان با آن دغدغه های مربوط به تامین آب برای واحدهای صنعتی از جمله صنایع فولادی حل می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست مشترک با حضور فدایی استاندار کرمان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمان و مدیران ارشد مدیکو و مشاور طرح برگزار و بررسی های لازم انجام و مقرر شد، طی یک ماه آینده اسناد و مدارک مربوط به مزایده توسط شرکت آب و فضلاب شهری کرمان به شرکت سرمایه گذار مدیکو ارائه شود و نهایتا پس از جمع بندی بتواند قرارداد عملیاتی شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: پیش بینی می شود تا ۴۵ روز آینده آغاز فعالیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه فاضلاب شهر کرمان عملیاتی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورا یاسلامی ابراز داشت: ارزش این پروژه حدود یک هزار و ۵۰۰ تا دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است و برای اجرای کامل آن چهار سال زمان لازم است و به ازای سرمایه گذاری بخش خصوصی، میزان آب استحصالی در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد که بتواند مشکل واحدهای صنعتی خود را هم حل کند.

پورابراهیمی تصریح کرد: پروژه فاضلاب شهری کرمان کار مهمی در شهر کرمان است و امیدواریم طی ۴۵ روز آینده شاهد آغاز اجرای تکمیل پروژه فضلاب شهر کرمان و تصفیه خانه توسط بخش خصوصی باشیم.

کد خبر 4458378

منبع: مهر

کلیدواژه: فاضلاب مجمع نمایندگان استان کرمان محمدرضا پورابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری