Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل امروز در کنگره بین المللی روز جهانی دیابت در اردبیل افزود: دانشگاه آزاد بعد از بخش دولتی بزرگترین مجموعه ای است که در حوزه بهداشت و سلامت فعال است به طوری که این دانشگاه در حوزه تربیت پزشک، سرمایه گذاری در حوزه های بیمارستانی، تولید گیاهان دارویی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حال ایفای نقش است.

وی گفت: پرداخت به حوزه های سلامت و گردشگری و حل مسائل این دو بخش جزو مسئولیت های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ماموریت منطقه ای و احساس مسئولیت اجتماعی برای خود تعریف کرده است و در این زمینه فعالیت ها و برنامه های گسترده ای دارد.

رسولی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل یک کانون وسیع و گسترده برای عرصه های مختلف علمی است و در کنار این موضوع مسئولیت اجتماعی برای دانشگاه تعریف کرده ایم که شامل حوزه های سلامت و گردشگری است.

وی عنوان کرد: نباید در تمام عرصه های توسعه ای و مسائل جامعه به دولت اکتفا کنیم و صرفا انتظار داشته باشیم تمام مشکلات را دولت حل کند بلکه باید بخش های غیردولتی هم دست به دست هم دهند و در کنار بخش های دولتی برای حل مسائل جامعه نقش ایفا کنند.

رسولی با اشاره به ایفای نقش دانشگاه آزاد استان اردبیل در حوزه بهداشت و سلامت تاکید کرد: دانشگاه آزاد اردبیل وظیفه خود می داند در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان یک مجموعه مردمی و دانشگاهی در راستای تحقق اهداف بلند مدت بهداشتی و درمانی ایفای نقش کند.

انتهای پیام/ح

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی از پیگیری ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شمس اردکانی که در مراسم آغازین سیزدهمین همایش طلای سبز و دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی سخن می‌گفت با اشاره به ایجاد این کنسرسیوم در آینده نزدیک، افزود: در حال حاضر در حوزه تولید علم در رتبه چهارم قرار داریم و بازار پنج هزار میلیارد دلاری حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی را پیش رو داریم که دریغ است از آن استفاده نشود. همچنین سازمان غذا و دارو حمایت‌های خوبی را در این مسیر انجام داده است، اما توقع ما این است که این حمایت‌ها باز هم بیش از گذشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از بحث‌های توسعه، هم افزایی است و ما برای اینکه بتوانیم کشور قدرتمندی در منطقه و دنیا باشیم نیازمند این هستیم که کار‌های بزرگی انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود
  • پیگیری ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی
  • هشدار عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛ در آغاز یک بحران دارویی هستیم/ هنوز برای حکمرانی سلامت ریل مناسبی پیدا نکرده ایم