Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین علی فرخزاد در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) گفت: عملیات مناسب سازی طرح توسعه امامزاده حسین (ع) قزوین با توجه به آغاز فصل سرما و بارش های زمستانی و به منظور رفاه حال ساکنان حاشیه طرح در اسرع وقت آغاز شود.
فرخ زاد افزود: برای جلوگیری از رکود پروژه و تسریع بیشتر آن نیاز است عملیات ساماندهی و توسعه برخی از قسمت ها که اکنون قابلیت اجرایی دارد، آغاز شود تا از اتلاف وقت جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مهندسی ارزش و بازنگری در تمام ابعاد طرح توسعه امامزاده حسین قابل اعمال است و با توجه به اینکه این منطقه جزو محلات هدف بازآفرینی تعریف شده است، مقرر شده تمام کاربری های مورد نیاز محله در آن طرح جانمایی شود.
فرخ زاد در خصوص تملکات طرح خاطرنشان کرد: در حال حاضر 151 پلاک مسکونی با حدود 210 میلیارد ریال اعتبار مورد تملک قرار گرفته است همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از سهم 100 میلیارد ریالی خود برای توسعه این طرح تاکنون 42 میلیارد ریال، اداره کل راه و شهرسازی از 300 میلیارد ریال خود 116 میلیارد ریال و شهرداری قزوین نیز از محل سهم 150 میلیارد ریالی خود حدود 44 میلیارد ریال پرداخت کرده اند.
1010/پ20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام

عزیزالله عباس پور مدیرکل امور مالیاتی ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱۷ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و یادآور شد: با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمد‌های مالیاتی استان محقق شده و این درآمد‌ها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد