Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،«سید مرتضی موسویان» رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره ظهور شبکه ایران اینترنشنال گفت: این شبکه دقیقا همزمان با ظهور تحریم‌ها در ایران کار خود را به اوج رساند و فعالیت گسترده‌ای در همین زمینه دارد.

وی ادامه داد: به هر حال آنچه که در پازل عملکرد عربستان سعودی می‌بینیم برنامه‌ریزی دقیقی توسط امریکا است که سعودی آن را پیاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسویان با اشاره به افتتاح مونیتورینگ سعودی با حضور ترامپ نیز بیان داشت: نزدیک به دو سال قبل شاهد افتتاح مونیتورینگ بسیار معظم سعودی بودیم که با اولین سفر خارجی ترامپ به عربستان سعودی همزمان شد و در اصل آن‌ها با حضور ترامپ مونتورینگ خود را افتتاح کردند. الان هم می‌بینیم که در تمامی اغتشاشات داخلی آدرس‌ها یا همان آی پی‌هایی که به این ماجرا دامن می‌زنند و سعی می‌کنند بر موج موارد مختلفی که ایجاد می‌شود سوار شوند، از سمت عربستان سعودی است.

بیشتربخوانید : اوج‌گیری شایعات حضور احمد بن عبدالعزیز؛ سودای ولیعهدی یا پادشاهی؟

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار داشت: سرمایه‌هایی که امروزه برای مقابله با ایران در اختیار آمریکا قرار داده شده، در شکل‌های مختلفی است و یکی از آن‌ها بحث رسانه‌ای است که در قالب شبکه ایران اینترنشنال و با هدایت آمریکا ایجاد شده است.

وی دلیل حمایت سعودی از این شبکه را وابستگی سعودی به آمریکا دانست و بیان داشت: عربستان سعودی مهره آمریکا در منطقه است و بنابراین آنچه برای آن‌ها دیکته می‌شود به ظهور می‌رساند. اگر دقت کنید بقای رژیم عربستان سعودی به این است که آمریکا پشت آن‌ها باشد و به قول ترامپ «اگر آمریکا پشتیبانی از این کشور را دو هفته قطع کند این رژیم سقوط می‌کند.»

موسویان در همین زمینه بیان داشت: طبیعی است که سعودی در زمین آمریکا بازی کند و یکی از مواردی که می‌تواند به ایجاد نا آرامی و تشنج کمک کند و همچنین یکی از ابزار‌های بسیار مهم استفاده از رسانه است.

وی با اشاره به آورده‌ای که اداره این شبکه برای سعودی دارد، نیز افزود: همان‌گونه که سایر رسانه‌های مختلف در خارج از کشور با سرمایه‌های عمدتا آمریکا کار خود را آغاز کرده و ادامه دادند، این شبکه هم به دنبال ایجاد نا آرامی در ایران است و عدم موفقیت‌شان که امنیت موجود در ایران است نشان می‌دهد که علی‌رغم سرمایه‌گذاری بسیار به اهدافی که می‌خواهند نرسیده‌اند، اما در هر صورت از کار حرفه‌ای -استفاده از رسانه- برای رسیدن به اهدافشان در منطقه به خوبی استفاده می‌کنند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان درباره حقوق‌های نجومی که به کارمندان این شبکه می‌دهند، اظهار داشت: وقتی کسی دارای یک جایگاه حرفه‌ای است که شغلی هم دارد، برای اینکه از محل خود به جای دیگری مهاجرت کند باید انگیزه‌ای داشته باشد و یکی از این انگیزه‌ها دریافت حقوق بسیار بالا است که با این ترفند می‌شود افراد حرفه‌ای را در این حوزه به راحتی جذب کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنج‌گانه / رویایی به نام شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد