Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، دلایل افزایش تولید و پخش برخی فیلم‌های مبتذل در سینمای ایران در مناظره زنده تلویزیونی سعید الهی کارشناس فرهنگ و رسانه و سیدضیاء هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینما بررسی می‌شود.

این مناظره پنجشنبه شب، ۲۴ آبان ماه سال جاری ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه خبر سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

برنامه «شهر فرنگ» که به سردبیری حمید مدقق و با حضور صاحب‌نظران، مدیران و منتقدان به بررسی موضوعات مختلف سینمایی می‌پردازد، با توجه به سوال نمایندگان مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون چرایی عدم نظارت کافی بر برخی تولیدات به اصطلاح کمدی که متاسفانه دربرگیرنده نکات غیراخلاقی و مضر برای خانواده‌هاست در برنامه این هفته به این موضوع خواهد پرداخت.

برنامه مذکور روز جمعه ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه خبر تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد دوستی، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در تشریح این خبر گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵میلیون و ۷۰۵هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در ادامه بیان کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲میلیون و ۵۷۸هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳میلیون و ۱۲۷هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی‌الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به‌عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899102

دیگر خبرها

  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد