Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@07:28:56 GMT

فولاد مبارکه سپاهان - زاگرس اسلام آباد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۱۵۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به نقل از فدراسیون هندبال ، در این هفته و در اصفهان دو تیم هم امتیاز و بالای جدولی فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس اسلام آباد ساعت 16 با هم دیدار می کنند.
زاگرس در هفته گذشته و در حالی که استراحت داشت صدر جدول را به سپاهان داد و در تلاش است تا در هفته ششم دوباره این جایگاه را از تیم اصفهانی پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی هم از ساعت 16 میهمان با فراز بام خائیز دهدشت دیدار می کند.
تیم فولاد مبارکه سپاهان، 4 بازی و 8 امتیاز، تفاضل گل 19+ در صدر جدول است و تیم ذوب آهن هم با سه بازی و بدون امتیاز و در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان هفته ششم هندبال سپاهان آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته سه امتیاز حساس را از تراکتور گرفته بود تا این تیم نتواند جایگاه خود در رتبه سوم جدول را مستحکم کند، امروز در بازی معوقه به رقیب مستقیم تراکتور باخت تا سرخپوشان تبریزی به همین سادگی رتبه سوم جدول را از دست بدهند.

حالا تراکتور از 23 بازی 40 امتیاز کسب کرده و سپاهان 42 امتیازی در موقعیت بهتری نسبت به این تیم قرار دارد. نکته مهم اینکه تیم سوم جدول سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را خواهد گرفت و به همین دلیل این موضوع اهمیت زیادی برای دو تیم مدعی غیرتهرانی دارد. البته در صورتی‌که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، تیم سوم جدول هم به لیگ نخبگان صعود خواهد کرد.

تراژدی بزرگ برای تراکتور این است که اگر آنها می‌توانستند سپاهان و ذوب‌آهن را شکست دهند، حالا با 45 امتیاز در رتبه سوم بودند و همراه با پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کردند. هرچند که با حفظ برتری در بازی با آلومینیوم، این امتیاز به 47 افزایش پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی