Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشکلات فوتبال کشور و ماجراهای پرحاشیه آن تمامی ندارد و این ماجرا طی سال‌های اخیر جزو موضوعات پر بحث و بررسی مسئولان حوزه ورزش بوده است.

علی کریمی مربی تیم فوتبال سپیدرود کشورمان با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، نسبت به وضعیت فعلی فوتبال کشورمان انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی در اینستاگرام نوشت:

« یه بلایی سر فوتبال و آبرومون داره میاد که من به شخصه ترجیح میدم فوتبالمون تعلیق بشه، شاید دوباره امثال صفائی فراهانی‌ها و دادکان‌ها رو دوباره عمرم قد بده ببینم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام ورزشکاران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا

رسانه‌های محلی می‌گویند تخلیه آب‌های رادیواکتیو تصفیه شده از نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما ژاپن به دلیل قطع برق متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری شین هوا به نقل از شرکت برق توکیو، قطع برق حدود ساعت ۱۰:۴۳ صبح به وقت محلی رخ داد، زیرا کابل برق نیروگاه در حین حفاری آسیب دید.

شرکت تپکو (تولید نیروی برق توکیو) می‌گوید سیستم خنک‌کننده راکتور‌ها تحت تأثیر قطع برق قرار نگرفته و همچنان فعال است.

تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما پس از آن اعلام می‌شود که گروهی از کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته برای دومین بار از شروع این عملیات، به ژاپن سفر کردند.

پس از زلزله و سونامی سال ۲۰۱۱ ژاپن، ماشین‌آلات نیروگاه فوکوشیما از کار افتاد و مواد رادیو اکتیو نشت کرد. متخصصان این حادثه را پس از چرنوبیل، بزرگ‌ترین فاجعه اتمی می‌دانند.  این نیروگاه از خنک کردن سوخت هسته‌ای در راکتورها، مقدار زیادی آب آلوده به مواد رادیواکتیو تولید کرده که اکنون در مخازن بزرگی نگهداری می‌شود. ژاپن سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که قصد دارد این آب‌ها را تصفیه کرده و پس از رقیق کردن آن را در اقیانوس رها کند. علیرغم مخالفت‌های بسیار در داخل و خارج، این اقدام از آگوست ۲۰۲۳ آغاز شد و تاکنون بیش از ۳۰ هزار تن آب تصفیه شده در اقیانوس تخلیه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد