Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:54:43 GMT

امکانات بد تیم امید؛ لباس های تابستانی در فصل سرد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۱۵۸۲

امکانات بد تیم امید؛ لباس های تابستانی در فصل سرد!

اعضای تیم فوتبال امید از امکانات سخت افزاری که در اختیار شان قرار داده شده گلایه دارند.

به گزارش "ورزش‌سه"، ظاهرا قرار نیست امکانات خوبی در اردوهای متوالی در اختیار بازیکنان و مربیان تیم فوتبال امید ایران قرار گذاشته شود. بعد از جنجال هایی که درباره تبعیض میان تیم های ملی بزرگسالان و تیم امید در اردوی قبل پیش آمد و باعث شد اعضای دو تیم مصاحبه های تندی نیز علیه یکدیگر انجام دهند حالا بازهم امکانات خوبی در اختیار امید ها قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدود سه هفته قبل مک در موت دستیار کارلوس کی روش در مصاحبه ای آتشین به حمید استیلی حمله کرد و همین موضوع باعث شد تا تعداد کثیری از پیشکسوتان و مربیان فوتبال علیه کی روش مصاحبه های تندی انجام بدهند و چند روزی فضای فوتبال ایران پرتنش باشد.


حالا اما اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید در شرایطی آغاز شده که بازهم به نظر می رسد شاگردان زلاتکو کرانچار شرایط مناسبی ندارند. امروز که اردوی امیدها با حضور زلاتکو کرانچار رسمیت یافته مشخص شده وضعیت لباس ها، زمین تمرین ، هتل و ... مناسب نیست.


به گفته حمید رضا طاهرخانی ملی پوش امید که در پرسپولیس توپ می زند، با وجود اینکه مسئولان فدراسیون لباس‌های آستین بلند به ملی پوشان داده اند اما این لباس ها گرمای لازم را ندارد و با بارش باران و تعرق ایجاد شده که لباس ها را خیس می کند، علاوه بر بالارفتن وزن لباس ها احتمال سرماخوردگی نیز بالا می رود.


همچنین گفته می شود وضعیت کمپ تمرینی امیدها هم مناسب نیست و ملی پوشان گلایه هایی دارند. سرد بودن اتاق های محل اقامت تیم امید و البته وضعیت نه چندان خوب تغذیه نیز از دیگر مشکلاتی است که وجود دارد.


همچنین وضعیت زمین چمن هم یک مساله مهم تلقی می شود. با توجه به اینکه تمرینات تیم ملی بزرگسالان در زمین شماره دوی آزادی برگزار می شود، این زمین به تیم امید داده نشده و در فصل سرما زمین بهتری در اختیار نیست که به امیدها بدهند و به همین خاطر زمین کنونی اگرچه از اردوی قبلی بهتر است اما همچنان شرایط مناسبی ندارد و احتمال مصدومیت را نزد بازیکنان بالا می برد.


تیم امید قرار است برای حضور در المپیک توکیو خودش را آماده کند و این در حالی است که برای شکسته شدن طلسم 44 ساله صعود به المپیک هنوز امکانات خیلی خوبی در اختیار ملی پوشان این تیم قرار داده نشده است. در چنین شرایطی باید دید واکنش فدراسیون فوتبال به موضوع امیدها نیست و در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال «الشمال» میزبان «الوکره» بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

امید ابراهیمی لژیونر ایرانی الشمال در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر قطر، الشمال با ۲۲ امتیاز در رده هفتم حضور دارد. تیم فوتبال السد که امین حزباوی را هم در اختیار دارد با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ قطر است.

کد خبر 6080370

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد