Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@04:29:41 GMT

کشف محموله ضد یخ تقلبی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۱۶۳۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزاصفهان ؛ با مشارکت سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری کارآگاهان اداره آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان ، بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت و بازرسان اصناف این محموله 6 هزار و 800 لیتری ضد یخ تقلبی را که در دو محل نزدیک به هم در اصفهان تولید و نگهداری میشد ، کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان ارزش این محموله را حدود 820 میلیون ريال اعلام کرد و گفت: از این محل مقادیری مشروبات الکلی و لوازم استعمال مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما کشف و ضبط ضد یخ تقلبی مشروبات الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کشف محموله دارو در زابل
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان