Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@09:33:23 GMT

احتمال استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۱۷۸۵

احتمال استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آویگدور لیبرمن از اعضای فراکسیون پارلمانی خود دعوت کرده بود در نشست اضطراری امروز چهارشنبه دور هم جمع شوند، این در حالی است که یک وزیر صهیونیست گفته است که لیبرمن تصمیم گرفته است استعفا کند.

پایگاه عبری والا به نقل از این وزیر آورده است لیبرمن در پایان نشست امروز استعفای خود را اعلام خواهد کرد تا برای حفظ آینده سیاسی خود تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، تصمیم لیبرمن در پی تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر آرامش در جبهه غزه و نیز در پی کاهش محبوبیت لیبرمن به سبب حوادث غزه و ناتوانی‌اش در کسب دستاورد(در برابر مقاومت فلسطین) صورت می‌گیرد.

شامگاه سه شنبه 22 آبان، دور جدید تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه که دو روز طول کشید، با برقراری آتش‌بس پایان یافت به طوری که مقاومت فلسطین موفق شدند شهرک‌نشینان صهیونیست اطراف غزه و شهر عسقلان را به  فرار از این مناطق و رفتن به پناهگاه‌ها وادار کند . مقاومت توانست در زمینه بازدارندگی هم در برابر ارتش رژیم صهیونیستی موفق عمل کند.

این در حالی است که شهرک‌نشینان صهیونیست در تظاهراتی در شهرک سدیروت به توافق آتش‌بس اعتراض کردند و با پلیس رژیم صهیونیستی درگیر شدند که این مسئله نشانه دیگری بر شکست ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه است.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین شامگاه سه شنبه اعلام کردند تلاش‌های مصر به تثبیت آتش‌بس منجر شد، اما تا زمانی به آن پایبند هستند که اشغالگران به آن پایبند باشند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ادامه گفتگو‌های برقراری آتش‌ بس در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، یک منبع آگاه از احتمال ادامه گفتگو‌ها برای برقراری آتش‌ بس در نوار غزه سخن گفته است.

این منبع به رویترز اعلام کرده است: انتظار می‌رود رئیس موساد فردا در دوحه گفتگو‌ها برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه را با نخست‌وزیر قطر و مقامات مصری ادامه دهد.

همچنین بر اساس آنچه رویترز منتشر کرده این نشست پاسخی مستقیم به جدیدترین پیشنهاد حماس برای توافق آتش‌بس است.

گفتنی است روز گذشته برخی منابع اعلام کردند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیشنهاد خود برای برقراری آتش‌بس و مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی ۳ مرحله که هر کدام ۴۲ روز به طول می‌انجامد مشخص کرده است.

بر این اساس حماس در برابر آزادی هر نظامی زن صهیونیست زنده که در اسارت مقاومت است شرط کرده که باید ۵۰ اسیر فلسطینی مشخص‌شده از سوی حماس از جمله ۳۰ اسیر فلسطینی محکوم به حبس ابد از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شوند.

همچنین بر اساس شروط مطرح‌شده از سوی حماس همراه با آغاز مرحله دوم توافق و پیش از هرگونه مبادله اسیران میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، آتش‌بس دائم اعلام می‌شود.

از دیگر شروط حماس نیز عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از ۲ خیابان «الرشید» و «صلاح‌الدین» در مرحله نخست، جهت بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود و همچنین عبور کمک‌های ارسالی به نوار غزه از این خیابان‌ها است.

علاوه بر این، پیشنهاد حماس شامل تضمین برای آغاز عملیات بازسازی فراگیر نوار غزه و پایان محاصره این باریکه همزمان با آغاز مرحله سوم توافق است.

دیگر خبرها

  • «هوش مبارزاتی» و «قدرت نرم»؛ ۲ سلاح حزب‌الله در نبرد با صهیونیسم
  • گروه‌های مقاومت فلسطینی دور جدید حملات ارتش صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کردند
  • حمله حزب الله لبنان به پایگاه اسراییلی السماقه در شمال فلسطین
  • تظاهرات شهرک‌نشینان معترض ادامه دارد+فیلم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان معترض ادامه دارد
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • احتمال ادامه گفتگو‌های برقراری آتش‌ بس در غزه
  • حماس از ابتدا تا طوفان الاقصی | قسمت سوم