Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سعید حسینی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر ضمن بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، نرخ کرایه جابجایی مسافر در ۱۶ خط تاکسی درون‌شهری بروز رسانه شده است.

وی افزود: باتوجه به عدم افزایش کرایه طی دو سال گذشته و جلساتی که با نمایندگان خطوط تاکسیرانی داشتیم و آنالیز هزینه‌های مربوط هب این افراد، با توجه به وضعیت بازار و اقتصاد کشور، پیشنهاد سازمان افزایش حدود ۴۰ درصدی بوده و نهایتا این نرخ در شورای اسلامی شهر بندرعباس با متوسط 32 درصد به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با بیان اینکه به دنبال تهیه بسته‌های حمایتی از تاکسیرانان هستیم، گفت: در همین ارتباط، با همکاری سازمان صمت تعداد ۱۲۰۰ حلقه لاستیک با قیمت کارخانه بین رانندگان تاکسی در حال توزیع است.

حسینی‌پور همچنین تامین امداد خودرو سیار، پیگیری تهیه قطعات با نرخ کارخانه را از برنامه‌های بعدی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر برای جامعه حمل و نقل عمومی بخصوص تاکسیرانان عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاکسی حمل و نقل رسانه شهرداری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض