Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد، ارتباط مستقیم مردم با «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه فراهم شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «سامانه ارتباط مستقیم با وزیر راه و شهرسازی» در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه به آدرس www.mrud.ir از امروز راه‌اندازی شد.
شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و درج مشخصات فردی، پیشنهادها، انتقادها و طرح و برنامه های خود در زمینه‌های حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی را به طور مستقیم با وزیر راه و شهرسازی در میان بگذارند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقتصام**1108** 9189

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سامانه ارتباط مستقيم مردم وزير راه وشهرسازي محمد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرجان کریمی، با اشاره به  به اهمیت موضوع ایمنی دارویی بیماران بیان کرد: گزارش دهی کامل، سریع و به موقع عوارض و اشتباهات دارویی می‌تواند در  کاهش وقوع عوارض واشتباهات دارویی موثر واقع شود.       

وی همچنین  سامانه گزارش عوارض دارویی را به عنوان تنها سامانه برخط گزارش دهی عوارض و اشتباهات دارویی معرفی کرد که زیر نظر دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده‌های سلامت   سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کند.

رئیس گروه ثبت و بررسی ایمنی و عوارض ناخواسته فرآورده‌های سلامت در ادامه از جامعه پزشکی خواست درصورت مشاهده هرگونه عوارض و اشتباه دارویی و فراورده‌های سلامت، گزارش‌ها را با ثبت اطلاعات کامل فرم گزارش، در کارتابل گزارشگر سامانه مذکور به نشانی adr.ttac.ir  ثبت و ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • واکنش جالب مردم اصفهان به فعال شدن سامانه پدافند هوایی
  • پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد