Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:50:58 GMT

سلبریتی‌ها در اقیانوس آرام استندآپ می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۱۸۳۸

سلبریتی‌ها در اقیانوس آرام استندآپ می‌کنند

شبکه دو سیما از امشب «اقیانوس آرام» را در حالی روی آنتن می‌برد که همه‌چیز زیرنظر نوجوانان است و سلبریتی‌ها به برنامه‌ای می‌آیند که مجری ندارد و آن‌ها بایستی یک استندآپ غیرکمدی داشته باشند. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، زمانی تلویزیون و شبکه دو یک «اقیانوس‌آرام» ویژه ایام اربعین روی آنتن می‌برد و محمد سلوکی آن را اجرا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یک دوره متوقف شد و حالا با تغییرات ساختاری برگشته و این‌بار همه کارهایش به نوجوانان سپرده شده است. «اقیانوس آرام» امروز با شعار "نوجوانان را جدی بگیریم" توانمندی و ویژگی‌های خاص نوجوانان را به رخ می‌کشد.

جالب است که عوامل و دست‌اندرکاران این برنامه مدل جدیدی را برای اجرای این برنامه درنظر گرفته‌اند که 30 نوجوان(دختر و پسر) در داخل استودیو نشسته‌اند و میهمان در مقابل آن‌ها همچون استندآپ رفتار می‌کند اما استندآپ کمدی نیست. در واقع «اقیانوس آرام» مجری ندارد و طی سه روز(چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه) میهمانان بزرگسال و نوجوان دارند که روایت‌های خاص و کارهای منحصر به فردی را از تریبون «اقیانوس آرام» تعریف می‌کنند.

چهارشنبه‌ها میهمان بزرگسال «اقیانوس آرام» یک فرد شاخصی است که اصطلاحاً به او سلبریتی می‌گویند. اما به گفته دست‌اندرکاران این برنامه به صرف سلبریتی بودنشان دعوت نمی‌شوند بلکه ماجرای خاصی در نوجوانی‌هایشان اتفاق افتاده که برای مخاطب تلویزیون خصوصاً نوجوانان جالب توجه خواهد بود.

نوجوان عضو فراموش‌شده تلویزیون/ سهم نوجوانان از تلویزیون چقدر است؟

پنج‌شنبه‌های «اقیانوس آرام» یک میهمان نوجوان دارد که یا کار خاص یا ماجرای خاص نوجوانانه برای مخاطب خواهند داشت. مثلاً میهمان این هفته برنامه کشتی‌گیر نوجوانی است که دو سال پیش متوجه شده سرطان دارد و همه پزشکان او را جواب کردند اما از پیشروی در مسیر قهرمانی‌اش مأیوس نشد. حالا او توانسته بیماری سرطان را شکست دهد و دوباره به میادین بین‌المللی کشتی برگشته است.

جمعه‌ها، «اقیانوس آرام» به صورت ترکیبی از دو میهمان بزرگسال و نوجوان روی آنتن می‌روند؛ مثلاً این هفته عبدالله روا به عنوان یک فرد شاخص و بزرگسال در مورد اتفاق خاص نوجوانانه زندگی‌اش صحبت می‌کند و یک خانم نوجوان به نام فاطمه جعفری هم مقابل این نوجوانان استندآپ خواهد داشت که از یک گوش ناشنوا و از یک چشم نابینا و فوق‌العاده پرانرژی، به روز و هنرمند در رشته‌های مختلف خصوصاً شعر و صنایع‌دستی کارهای ویژه‌ای تولید می‌کند.

در کنار تیتراژ جذاب نوجوانانه «اقیانوس آرام» یک کمپینی هم توسط 30 نوجوان استودیوی این برنامه راه‌اندازی شده است. کمپین «قهرمانت کیه؟» به دنبال آن است که نوجوانان در محافل رسانه‌ای و حقیقی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. این نوجوانان در استودیو و ویدئوهای مجازی‌شان هم اشاره می‌کنند که همگان باید بدانند نوجوان بچه نیست و بزرگ شده است و باید به او و رویکردها و نظراتش احترام گذاشته شود.

گفتنی است، «اقیانوس آرام» چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 21 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن ساعت 9 صبح روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT7 واژه های کاربردی مرتبط تلویزیون رسانه ملی شبکه دو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی شبکه دو تلویزیون رسانه ملی شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: یک هزار کودک سنندجی، شانزدهم فروردین به یاد کودکان مظلوم غزه در همایشی با عنوان «پیک عبادت» به همراه خانواده‌هایشان گرد هم می‌آیند تا در ماه مبارک رمضان با رنج کودکان فلسطینی همدردی و از آنها حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، حمیدرضا گوهری اظهار کرد: دختران و پسران کردستانی با لباس محلی در این همایش گردهم می‌آیند تا اعلام کنند فرزندان امام شافعی (ره) در کردستان در بهار قرآن به یاد کودکان و نوجوانان غزه زادگاه امام شافعی (ره) هستند.

وی افزود: مجری برنامه خاله شادونه (ملیکا زارعی) است و علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، اهدای کتاب و برنامه‌های ویژه افطاری و افطار همزمان یک هزار کودک حاضر در همایش برگزار شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان ادامه داد: این همایش توسط کانون پرورش فکری استان و با همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه استانداری، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، شرکت برق، تربیت‌بدنی و هلال احمر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر، روز پنجشنبه، شانزدهم فروردین در محل سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

گوهری خاطرنشان کرد: این همایش هم‌زمان از صداوسیمای مرکز کردستان پخش خواهد شد و برنامه‌ریزی شده است که کودکان و خانواده‌های آنها با اتوبوس‌های شهرداری از ایستگاه‌های مشخص شده به محل برگزاری همایش منتقل شوند.

کد خبر 739961

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه ماه من میهمان سفره‌های افطاری
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • مهمانی ۴۰ میلیارد تومانی سلبریتی‌ها؟