Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:56:40 GMT

احداث پایانه مسافربری شرق بندرعباس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۱۸۴۶

احداث پایانه مسافربری شرق بندرعباس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سعید حسینی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: احداث این پایانه مسافربری به منظور ساماندهی خطوط ناوگان حمل و نقل برون‌شهری شرق و شمال استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این پایانه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع توسط شهرداری تحویل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پایانه مسافربری شرق بندرعباس که جنب میدان دفاع‌مقدس واقع شده، شامل امکاناتی مانند سالن مسقف انتظار برای مسافران، استراحتگاه رانندگان، سرویس بهداشتی، نمازخانه و فضای پارکینگ کافی برای توقف خودروها است.

حسینی‌پور با اظهار اینکه این ترمینال برای ساماندهی خطوط ناوگان حمل ونقل برون شهری شرق و شمال استان راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: پایانه مسافربری برای سرویس‌دهی از بندرعباس به شهرهای رودان، میناب، حاجی‌آباد، کهنوج، سیرجان و داراب، احداث می‌شود.

وی گفت: معضل سودجویی و اخذ کرایه‌های نامتعارف از سوی رانندگان غیرمجاز برون‌شهری نیز با ایجاد پایانه مسافربری تا حد زیادی کاهش یافته و ضمن قوی‌تر کردن این حوزه حمل و نقل عمومی، سطح ارایه خدمات لازم به مسافران افزایش می‌یابد.

حسینی پور در خاتمه اضافه کرد: این پروژه که عملیات اجرایی آن از رویهای گذشته آغاز شده، طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل حمل و نقل عمومی شهرداری مسافران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز ساخت این واحد‌های مسکونی، اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع با احداث می‌شود.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در جهش تولید بر آن متمرکز شده‌ایم بخش مسکن است.

حیدری اضافه کرد: تلاش می‌شود در حوزه نهضت ملی مسکن در قالب گروه‌های ساخت از توان مردم برای احداث مسکن استفاده شود.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال در بحث ساخت مسکن جهش خوبی در این بخش ایجاد می‌شود.

حیدری بهره برداری از سیستم پمپاژ آبرسانی به ۳۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای گل سفید و همچنین بهره برداری از طرح آبرسانی و گازرسانی به روستای کهن دژ را از دیگر طرح‌های افتتاحی در بخش ناغان شهرستان کیار عنوان کرد.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود با رفع مشکلات روستا‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و راه شرایط مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها را فراهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار