Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@05:31:38 GMT

چهارمحال و بختیاری و هوای بارانی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۲۰۱۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیر کل هواشناسی استان گفت: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی رگبار و رعدو برق، در برخی مناطق بارش برف (بخصوص مناطق مرتفع و گردنه ها) و وزش باد نسبتا شدید از پیامد های این سامانه بارشی است.

شاهرخ پارسا افزود: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها ، رودخانه  و جاری شدن سیل دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به  عشایر، دامداران  و حاشیه نشین های رودخانه ها توصیه کرد:  از اسکان و توقف در بستر رودخانه خوداری و هنگام تردد از مناطق و جاده های کوهستانی موارد احتیاطی را رعایت کنند.

مدیر کل هواشناسی استان افزود: با خروج این سامانه مه صبحگاهی و کاهش محسوس دمای هوا در استان پیش بینی می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سامانه بارشی باران برف چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توأم با تندباد موقتی انتظار می‌رود، گفت: توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی استان شماره ۴ سطح زرد تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها در مناطق کوهستانی بارش پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی ادامه داد: همچنین طی دو روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه از این‌رو امروز و فردا هوای خنکی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان حاکم می‌شود، افزود: مجدداً از روز چهارشنبه با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به طور محسوس افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085752

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود