Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ تیم ملی فرانسه، به شکلی جالب پاسخ صحبت های دونالد ترامپ در قبال سیاست های فرانسه را داد.

طرفداری- دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز گذشته در واکنشی توییتری، به انتقاد از سیاست های امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پرداخت.

او همچنین مدعی شد که اگر آمریکا در جنگ جهانی دوم شرکت نمی کرد، اکنون در پاریس مردم به زبان آلمانی تکلم می کردند! وی همچنین با انتشار یک توییت نوشت:

دوباره فرانسه را سرافراز کنید!

بنجامین مندی، مدافع چپ 24 ساله منچسترسیتی و تیم ملی فرانسه که فعالیت زیادی در شبکه اجتماعی توییتر دارد، یکی از 23 بازیکن تیم ملی فرانسه بود که توانست همراه با این تیم قهرمان جام جهانی روسیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مندی در پاسخ به ترامپ، توییت کرد:

نگران نباش داداش! 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته‌جمعی، فرانسه را نگران کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در حالی که هر روز بُعد تازه ای از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه فاش می‌شود کشورهای غربی نسبت به این جنایات سکوت کرده و همچنان به حمایت‌های سیاسی و تسلیحاتی خود از تل آویو ادامه می‌دهند.

در همین راستا وزارت خارجه فرانسه امروز اعلام کرده است که انتشار اخباری در خصوص کشف ۲۰۰ جسد در گورهای دسته جمعی نزدیک بیمارستان‌های ناصر و شفا در نوار غزه پاریس را نگران کرده است.

این وزارت خانه اعلام کرد: ما خواهان اجرای تحقیقات مستقل در خصوص جزئیات کشف گورهای دسته جمعی در غزه هستیم.

چند روز قبل منابع فلسطینی از خارج کردن پیکر ۳۵ شهید دیگر از یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، با کشف پیکر این ۳۵ شهید شمار پیکرهای کشف شده از گور دسته جمعی محوطه بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر افزایش یافت.

نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود ۷۰۰ شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

کد خبر 6088745

دیگر خبرها

  • کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته‌جمعی، فرانسه را نگران کرد!
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها