Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:48:48 GMT

ناپایداری های جوی در گیلان از فردا کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۲۳۵۱

ناپایداری های جوی در گیلان از فردا کاهش می یابد

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ناپایداری های جوی در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است و به تدریج از فردا (پنجشنبه) ضمن کاهش ناپایداری، روند افزایش نسبی دما تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 16 درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را با دو درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.
غلامی گفت: در شبانه روز گذشته نیز بیشترین میزان بارش باران در استان مربوط به بندرانزلی با نزدیک به 30 میلیمتر و پس از آن لاهیجان با 16.6 میلیمتر بوده است.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گيلان هواشناسي رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: افزایش دما روز سه شنبه تا ۳ درجه و روز‌های دیگر هفته تا پایان هفته به تدریج ۶ تا ۸ درجه افزایش  می یابد.

وی اضافه کرد: احتمال بارندگی و رگبار‌های بهاری توام با مه رقیق صبحگاهی، رعد و برق و در نقاط مستعد تگرگ نیز برای ساعات آتی در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی شده است.

صابری ادامه داد: از روز سه شنبه با استقرار الگو‌های پایدار هوای استان آرام و پایدار خواهد بود و وزش باد تنها پدیده قابل پیش‌بینی تا روز چهارشنبه است.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین مثبت ۱۱ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و شهرستان‌های پلدشت با ۲۴ و تکاب با صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهر‌های استان بودند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی از جمله ماکو و شوط نیز بارش‌های پراکنده‌ای ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • پیش بینی آخر هفته ای بارانی برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • ناپایداری وضع جوی و دریایی در هرمزگان، ۲۷ فروردین
  • پیش بینی ناپایداری جوی و دریایی و وقوع سیلاب در هرمزگان
  • آغاز ناپایداری‌های جوی فردا در اصفهان
  • تداوم شرایط نسبتاً پایدار جوی در اردبیل
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای سیستان و بلوچستان