Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید صرامی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 25 آبان 61، اظهار داشت: دو برنامه در راستای گرامیداشت 370 شهید عملیات محرم در گلستان شهدای اصفهان فردا برگزار می‌شود.

وی افزود: صبح روز پنج شنبه، برنامه‌ای برای مدارس در نظر گرفته شده که طی هماهنگی‌های انجام شده، 12 مدرسه برای زیارت شهدا به گلستان شهدا می‌آیند و راوی در مورد عملیات محرم و 370 شهید آن در قطعه شهدای عملیات محرم که با نمادهای دفاع مقدس فضا سازی شده برای دانش‌آموزان صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان با بیان اینکه مراسم دیگری فردا بعد از ظهر در گلستان شهدا، برگزار می‌شود، گفت: نام این برنامه "با قدوسیان" است که برای کسانی که به زیارت شهدا می‌آیند، برپا شده است.

وی ادامه داد: زائران شهدای گلستان برای هم عهدی با شهدای مدفون در گلستان شهدا، ساعت 17در قطعه عملیات محرم، دور هم جمع می‌شوند.

روز جمعه 25 آبان به مناسبت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان دعای ندبه در گلستان شهدا اصفهان برگزار می‌شود و به صورت زنده از صدا و سیما پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام / س

برنامه های 25 آبان سالروز حماسه مردم اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد