Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، طی حکمی محمد روح الامینی را به‌عنوان «معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی» این سازمان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

سازمان تبلیغات اسلامی در دوران جدیدی از حیات خویش قرار گرفته و بنا بر تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، متکفل مأموریت‌هایی بس خطیر در عرصه فرهنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید تحقق این مهم بدون تقویت و اصلاح جدی ستاد سازمان صورت نخواهد پذیرفت.

بر این اساس و نظر به تجارب، تخصص، روحیه جهادی و تفکر منسجم مدیریت جناب‌عالی، از شما می‌خواهم به‌عنوان «معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی» این بنده را معاضدت بفرمایید.

امیدوارم ان شا الله با اتکال به خداوند متعال، حفظ و ارتقای مالی انضباط مالی و اداری، به کارگیری تفکر سازمان بخش و تحولی، افزایش روحیه تعامل بین بخشی، کار مجدانه و اجتناب از رویه های دیوان سالارانه زاید در این امر خطیر موفق باشید.

در بخش دیگری از این حکم، تسهیل پشتیبانی موثرتر سازمان از کنش‌گرهای فعال مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و کاهش ضوابط دیوان سالارانه غیر ضروری به‌عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی آن معاونت ذکر شده است.

گفتنی است، محمد روح الا مینی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تولید دانشگاه تهران و کارشناسی مدیریت صنعتی از همین دانشگاه است.

همکاری در تدوین سند ملی توسعه فعالیتهای قرآنی کشور( ۹۵-۱۳۹۴)، مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، کارشناس ارشد پژوهشی مرکز مطالعات تکنولوژی، مدیر منابع انسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مشاور رییس در حوزه آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه، مشاور رییس سازمان در حوزه علم و فناوری سازمان اوقاف و امور خیریه از جمله سوابق مدیریتی محمد روح الامینی محسوب می‌شود.

کد خبر 4458471

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد قمی حکم انتصاب سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر پنج شنبه در نشست صمیمی مدیران تبلیغات اسلامی گیلان با مدیران آموزش و پرورش با اهمیت نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اظهار کرد: آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران با دستان دانش آموزان این مرز و بوم ساخته خواهد شد بنابراین نقش استراتژیک آموزش و پرورش در زمینه رشد آینده سازان ایران اسلامی غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان آمادگی دارد با آموزش و پرورش در سه محور فرهنگیان، دانش آموزان و والدین فعالیت مشترک داشته باشد، افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در حوزه نوجوانان و جوانان است و با توجه به اینکه بنیاد ملی نوجوانان در سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت بوده، فعالیت‌هایی چون «دختران حاج قاسم» و «رویداد نوآوین» ویژه پسران می‌تواند در سطح نوجوانان و دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اعلام آمادگی این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزش «ضمن خدمت» معلمان افزود: سازمان تبلیغات جز معدود ارگان‌هایی است که مجوز برگزاری دوره ضمن خدمت برای سایر ارگان‌ها را دارد اگر چه این موضوع در گیلان خیلی مسبوق به سابقه نبوده اما در استان‌های دیگر متداول است.

نجفی با بیان اینکه امروز یکی از مطالبات جدی از سازمان‌ها و نهادها مساله عفاف و حجاب است، تصریح کرد: در صورت توافق بین آموزش و پرورش استان و اداره کل تبلیغات این آمادگی وجود دارد تا دوره «اخلاق اداری و کارمندی» با محوریت «عفاف و حجاب» با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار گردد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ظرفیت مدارس «صدرا» و آمادگی سازمان تبلیغات برای حمایت از کادر مدرسه و اجرای کامل سند در فعالیت مستمر این مجموعه مدارس گفت: در مدارس «صدرا» برنامه‌ریزی برای معلمان، دانش آموزان و والدین با برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای سند صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول در سطح مدارس صدرای کشور بود، گفت: قطعاً همکاری با آموزش و پرورش و این مدارس ثمرات بهینه‌ای را برای نظام آموزشی و فرهنگی خواهد داشت.

نجفی با تاکید بر اینکه مدارس «صدرا» در چهارچوب کامل آموزش و پرورش و در راستای سند تحول است، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در راستای کمک عمرانی، مخارج مدرسه و فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تحصیلی حمایت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

کد خبر 6088822

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست