Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@15:43:26 GMT

نمايش دو ساز قديمي در «سازخانه»

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۲۵۲۰

نمايش دو ساز قديمي در «سازخانه»

خبرگزاري آريا - دو ساز تار قديمي متعلق به شرکت‌کنندگان در دومين نمايشگاه ساز خانه موسيقي براي آشنايي بيشتر علاقه‌مندان با ساخته‌هاي قدما به نمايش در آمد.
يک ساز تار از ساخته‌هاي «شاهرخ» مربوط به حدود 65 سال پيش و ساز ديگر مربوط از ساخته‌هاي «جعفر» مربوط به حدود 80 سال پيش در گالري مميز و در حاشيه دومين نمايشگاه ساز خانه موسيقي (ساز خانه) به نمايش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين ساز ها براي آشنايي بيشتر هنرمندان و علاقمندان و همچنين سازسازان جوان با صنعت و ساخت تار هاي قديمي در اختيار نمايشگاه گذاشته شده است. نمايشگاه «ساز خانه» از 21 تا 25 آبان‌ماه (از ساعت 13 الي 20) به همت خانه موسيقي ايران در گالري هاي همکف خانه هنرمندان داير و بازديد براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» از بیست‌ونهم فروردین آغاز شده است و تا دوم اردیبهشت‌ در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن دشت دایر است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک در اصفهان اظهار کرد: پس از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورسیکلت‌های کلاسیک در اصفهان که در سال ۱۳۹۶ در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در پل تاریخی شهرستان برگزار شد، برپایی این رویداد پرطرفدار و جذاب برای اقشار مختلف نوجوانان، جوانان و سایر افراد متوقف‌شده بود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر شهر اصفهان میزبان چهارمین دوره این رویداد است.

وی افزود: نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک اولین نمایشگاهی است که در سال جاری برگزار و یکی از رسالت‌های نمایشگاه بین المللی در بعد اجتماعی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: از هنرمندان و جوانانی که در زمینه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک فعالیت انجام می‌دهند، برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

طحانیان با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای همراه با نمایش خودروهای مدرن کمپانی‌های بزرگ خودرویی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این بخش، مدل‌های جدید شرکت‌های خودروساز مانند بنز، بی‌ام و، شورلت و فورد به نمایش درآمده و در کنار تمامی نمانام (برند) های مطرح خودرویی، خودروهایی از نمانام‌های معروف جهان نظیر فورد، پورشه، مازراتی، بنتلی، لامبورگینی، نیسان، کاما رو، کوروت و چلنجر نیز در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بخش دیگری از این نمایشگاه نیز به نمایش خودروهای آفرود اختصاص دارد؛ خودروهای آفرود، خودروهای شاسی‌بلند ۲ دیفرانسیلی است که توانایی رانندگی در مسیرهای ناهموار و جاده‌های صعب‌العبور را دارد، اظهار کرد: در چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک سعی شده است از خودروهایی از قبیل بنز، bmw، شورلت، بیوک، فولکس، پیکان و خودروهای قدیمی فرانسه و ژاپنی که توسط کلکسیون‌داران جمع‌آوری شده به نمایش گذاشته شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت کلاسیک جنبه سرگرمی برای عموم مردم دارد، از این‌رو طی هماهنگی انجام شده با سازمان‌ها، هیئت‌ها و اتحادیه اتومبیل‌رانان، نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه خودروهای کلاسیک با حدود ۴۰۰ خودرو توسط کلکسیون‌داران و هیئت اتومبیل‌رانان از بیست‌ونهم فروردین آغاز شده است و تا دوم اردیبهشت همه‌روزه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۱:۰۰ میزبان موم علاقه‌مندان، مجموعه‌داران، ترمیم‌کنندگان خودروهای کلاسیک و اعضای هیأت و کانون اتومبیل‌رانی است.

کد خبر 745642

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان