Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا طاهرخانی درخصوص تیم ملی امید و پرسپولیس به صحبت پرداخت.

طرفداری- حمیدرضا طاهرخانی درباره اردوی تیم امید و تمرینات این تیم گفت:

یکی دو جلسه به دلیل شرایط آب و هوایی نتوانستیم در زمین تمرین کنیم و در سالن تمرین کردیم، اما با آمدن آقای کرانچار تمرینات جدی‌تر شده و آماده می‌شویم تا برای مسابقات مقدماتی المپیک در شرایط خوب قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، وی درباره امکانات اردوی تیم امید هم افزود:

امکانات ما از قبل بهتر شده، چرا که قبلا همین‌ها را هم نداشتیم، اما هوا سرد است و نباید سرما بخوریم، بازیکنان تیم امید در تیم‌های خودشان فیکس هستند و نباید سرماخورده به باشگاه برگردیم، ما تا دیروز لباس آستین کوتاه می‌پوشیدیم اما از دیشب لباس‌های آستین‌بلند و  کلاه به ما دادند، اما هوا سرد است و باران می‌آید و احتمال سرماخوردگی بازیکنان وجود دارد.

وی درباره شرایط تیم پرسپولیس هم اظهار داشت:‌

خدا را شکر که به فینال رفتیم، اما در فینال لیگ قهرمانان آسیا شرمنده هواداران شدیم، آقا سید جلال حسینی همیشه می‌گفت که شرمنده مردم نشویم، چرا که از ما حمایت کردند اما قول می‌دهم که سال بعد قهرمان شویم، البته ۲۸ آبان برای ما بازی گذاشتند و چند ملی‌پوش و مصدوم داریم که با صلاحدید آقای برانکو و آقای کرانچار اگر لازم باشد به تیم پرسپولیس کمک کنم.

طاهرخانی درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا و اینکه به او فرصت بازی نرسید، تصریح کرد:

هر بازیکنی دوست دارد در فینال بازی کند، اما این مسأله به صلاحدید کادرفنی برمی‌گردد، کنار زمین خیلی بالا و پایین می‌پریدم، اما همه ما برای محمد انصاری هم ناراحت شدیم و امیدوارم که مصدومیتش هر چه زودتر بهبود پیدا کند و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه مصدوم شد

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس در ابتدای بازی با نفت آبادان مصدوم شد تا از بازی بیرون برود.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای داردو احتمالا ۳ الی ۴ هفته دور از ترکیب پرسپولیس خواهد بود. البته قرار است وضعیت دقیق مصدومیت این بازیکن فردا و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شود.

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان