Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- دانشگاه های خلیج فارس بوشهر و 'یو تی ام' مالزی روز چهارشنبه در حاشیه دومین کنفرانس بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این ارتباط به خبرنگاران گفت: این تفاهم‌نامه همکاری بین دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی به نمایندگی این دانشگاه و مرکز تحقیقات پیشرفته فناوری غشایی دانشگاه فناوری مالزی به امضای 'سید عبداللطیف هاشمی فرد' رئیس این دانشکده و 'احمد فائوزی اسماعیل' معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یو تی ام مالزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالمجید مصلح افزود: تبادل استاد و دانشجو، همکاری های علمی و برگزاری سمینارها و همایش های علمی مشترک در زمینه انجام پروژه های مهندسی، شیمی، نفت و گاز از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
مصلح ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس بواسطه قرار گرفتن در پایتخت انرژی کشور و قرار گرفتن شرکت و صنایع پیرامونی ماموریت اصلی خود را در حوزه نفت و گاز تعریف کرده و در این ارتباط همکاری های بین المللی مختلفی برنامه ریزی و اجرا کرده است.
وی گفت: در جهت گیری های جدیدی که ایران به سمت کشورهای آسیایی بویژه آسیای میانه مانند هند، ژاپن، چین، کره و مالزی داشته دانشگاه خلیج فارس در این زمینه گام های خوبی را آغاز کرده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یو تی ام مالزی گفت: دانشگاه خلیج فارس از جمله دانشگاه های با ظرفیت حوزه خلیج فارس است که چشم انداز خوبی برای همکاری با آن متصور هستیم.
احمد فائوزی اسماعیل افزود: برگزاری دومین کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی در دانشگاه خلیج فارس نیز نشان از ظرفیت این دانشگاه برای بررسی های علمی پیرامون موضوع های انرژی و محیط زیست در منطقه است.
دومین کنفرانس بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی با مشارکت دانشمندان و پژوهشگران دانشگاه‌های ایران، قطر، عمان، کویت، عراق، اتریش، نروژ، کانادا، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، مراکش، مالزی و هند برگزار می شود.
دومین کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی (OGPC2018) یک رویداد علمی بین المللی برای پایش پژوهش‌های علمی و یافته‌های صنعتی جدید در حوزه انرژی و محیط زیست است که توسط دانشگاه خلیج فارس بوشهر و با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران و مشارکت دانشگاه ها و شرکت هایی از بیش از 10 کشور دنیا از جمله حوزه خلیج فارس برگزار شده است.
استان بوشهر به‌دلیل داشتن میدان های متعدد نفتی و گازی، تاسیسات گسترده بالادستی نفت، پالایشگاه‌های گاز، پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌های تولید برق که در نوع خود از بزرگترین‌ها در جهان محسوب و به عنوان پایتخت انرژی ایران شناخته می‌شود.
این کنفرانس یکروزه با حضور نخبگان دانشگاهی و خبرگان صنعتی در حوزه انرژی و محیط زیست با هدف ارتقا و عرضه تجارب ویژه صنعتی، پژوهش‌ها و اختراعات علمی، توسعه فناوری، پیشرفت پایدار و تبادل دانشی در 2 نوبت صبح و عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شده است.
اولین کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی سال 1395 در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزا ر شد.
7212/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي تفاهم نامه دانشگاه خليج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست به همراهی مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای تعامل و همکاری با سازمان‌ها، ارگان‌ها، صاحبان صنایع و شرکت‌های فعال تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگان معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه امضا کردند.

افشین غنی‌زاده با تأکید بر اهمیت ارتباط دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اقتصادی با اشاره به فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های مختلف مورد توافق طرفین اظهار کرد: هدف از این تفاهم‌نامه‌ها دستیابی به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین است که با مذاکرات قبلی مشخص شده و در تحقق موضوعات مورد توافق طبق مفاد تفاهم‌نامه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس اسلامی و به‌منظور بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، صنایع و شرکت‌های مختلف ازجمله معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک طرفین یاری رساند؛ بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه‌های همکاری، در این مسیر گام برمی‌داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته مابین طرفین به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل را از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

به گزارش آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به مدت سه سال در هفت ماده ۴ تبصره بوده و به امضای غنی‌زاده نماینده دانشگاه و غلامعلی یاربیگی نماینده ناحیه مقاومت سپاه همچنین تفاهم‌نامه با شرکت بیمه زندگی خاورمیانه نیز به مدت دو سال در ۸ ماده و دو تبصره به امضای رئیس دانشگاه و سیامک حبیبی مدیر توسعه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود