Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب مقام قهرمانی کشورمان در رقابت های جهانی بنیدورم اسپانیا اظهار داشت: این قهرمانی حاصل تلاش جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام کشور، مربیان تیم ملی، قهرمانان و ورزشکاران بود. باعث خوشحالی مان است که برای چهارمین دوره متوالی قهرمان جهان شدیم خوشحالی را برای لحظاتی هم که شده در این ماه عزیز به مردم هدیه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت و سطح مسابقات بسیار خوب بود و باید باور کنیم که سطح کیفی بدن ورزشکاران ایرانی به هیچ وجه قابل برابری و مقایسه با ورزشکاران دیگر کشورها نبوده و نیست و گواه این موضوع قهرمانی های مداوم تیم های مختلف کشورمان در مسابقات مختلف است.

او افزود: این قهرمانی بار دیگر نشان داد که پرورش اندام ایران به حق و براساس آنچه جهانیان اعلام کرده اند پایتخت پرورش اندام جهان است. به هر حال خوشبختانه در کشور ما رشته بدنسازی و پرورش اندام دارای پتانسیل قدرتمندی است و خدا را شکر این امر امروز به یک باور برای جهانیان تبدیل شده است که می توانیم به راحتی نفرات تیم ملی را از طریق مسابقات انتخابی گزینش کنیم و در تمامی موارد هم با یک نگاه عدالت محورانه بهترین های خود را راهی رقابت های آسیایی و جهانی کنیم.

پور علی فرد در رابطه با اینکه سانتونجا در حاشیه رقابت های جام الماس خلیج فارس عنوان کرده بود در صورتی که کشور اسپانیا تمایلی برای گرفتن میزبانی نداشته باشد آن را به ایران اعطا می کنیم اما چه شد که میزبانی در چرخش 180 درجه ای به امارات سپرد شد، این طور واکنش نشان داد و گفت: این یک تصمیم جمعی بود که اعضای کنگره آن را گرفته اند و آنها هم برای این تصمیم خود دلایلی داشته اند از جمله این که کشورهای دیگر آسیایی نیز در این رشته بتوانند با میزبانی رشدی نه به اندازه ایران اما نزدیک به ایران در این رشته داشته باشند.

رئیس فدراسیون پرورش اندام در پاسخ به این سوال که شما در حاشیه رقابت های جهانی به عنوان رئیس مسابقات فدراسیون جهانی پرورش اندام هم انتخاب شده اید، گفت: ریاست کمیته مسابقات فدراسیون جهانی در حقیقت مهم ترین کمیته مسابقات این فدراسیون به حساب آمده و کار بسیار تاثیر گذاری می تواند در جهت گسترش هر چه بیشتر این رشته در جهان داشته باشد. ما کار سختی را عهده دار شده ایم و تمام تلاشم را می کنم به لطف خداوند در آینده ای بسیار نزدیک تغییر تحولات گسترده ای در سطح مسابقات این رشته در سراسر جهان ایجاد نمائیم.

او درباره اینکه چگونه  به عنوان بهترین مدیر سال 2018 از سوی IFBB انتخاب شد هم گفت: این یک افتخاری است که به فدراسیون های سراسر کشور و روسای آنها هر ساله تعلق می گیرد و آیتم های بسیاری را برای انتخاب شامل می شود. عملکرد یک ساله فدراسیون عضو IFBB در تمامی زمینه ها یکی از دلایلی است که موجب می شود تا بتوان به این افتخار بزرگ دست یافت.

پور علی فرد در پایان تصریح کرد: من این موفقیت را به جامعه ورزشکاری کشور علی الخصوص ورزشکاران بدنسازی که تمامی آنها نقش بزرگی در ایفای این قهرمانی داشته اند و همچنین یک تشکر خاص از دوستان رسانه ای خودم در ایران باید داشته باشم که همواره توجه آنها به این رشته باعث قوت قلب ما بوده و هست و این یک افتخار بزرگ برای ما محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

پورعلی‌فرد رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی می‌شود

سانتونجا در ریاست فدراسیون جهانی پرورش اندام ابقا شد

پور علی فرد: بازنشسته نیستم، اما تابع قانون هستم

انتهای پیام/

اظهارات پور علی فرد در مورد قهرمانی ایران در رقابت های جهانی پرورش اندام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان

به نقل از الاخبار المسائی، روز گذشته ۲۳ آوریل(۴ اردیبهشت) مصادف با روز جهانی کتاب بود که همه‌ساله از سوی یونسکو گرامی داشته می‌شود، از سویی پژوهش‌های مرتبط با وضعیت کتاب‌خوانی، گسترش کتابخانه‌ها، ترویج کتاب‌خوانی و کتاب‌های پرفروش نیز معمولاً در این ایام انتشار می‌یابد.

یونسکو در روز جهانی کتاب، با همکاری سایر سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با کتاب، شهری را به عنوان پایتخت بین‌المللی کتاب انتخاب می‌کند.

 هدف از انتخاب چنین شهری تشویق مردم به‌طور عام و جوانان به‌طور خاص برای کشف لذت مطالعه و احترام به آثار و دانشی است که نویسندگان در طول قرون و اعصار آفریده‌اند. علاوه بر این به منظور گسترش فرهنگ در بین مردم، پایتخت کتاب منتخب هرسال متعهد می‌شود که کتاب‌خوانی را ترویج کند و میزان مطالعه در گروه‌های سنی و جمعیتی مختلف در داخل و خارج از کشور بالا ببرد. همچنین دولتی که پایتخت کتاب منتخب در آن است متعهد می‌شود که در آن سال برنامه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی تدوین کند.

در روز جهانی کتاب امسال، آدری اوزولای، مدیرکل یونسکو عنوان پایتخت جهانی کتاب در سال ۲۰۲۴ را به شهر آکرا در غنا اعطا کرد.

علی‌رغم پیشرفت فناوری و دسترسی مردم به اینترنت و به تبع آن شبکه‌های اجتماعی، کتاب‌ها هنوز در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. هرساله ناشران در سراسر جهان هزاران کتاب منتشر و برخی از آنها برای دستیابی به پرفروش‌ترین کتاب‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مراکز پژوهشی در جهان اعلام کردند قرآن کریم، نهج‌البلاغه، اصول کافی و اسفار اربعه از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در جهان و به‌ویژه در کشورهای اسلامی بوده است.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان