Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: حدود 285 هزار نفر از مردم استان معادل 25 درصد هنوز برای ثبت کارت هوشمند ملی اقدام نکردند.

خسروی با بیان اینکه 75 درصد از مردم استان مرکزی برای ثبت کارت هوشمند ملی اقدام کردند از مردم استان خواست که ثبت کارت هوشمند ملی را به پایان سال موکول نکنند و برای انجام این کار می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت احوال مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به ثبت 11 هزار و 358 مورد ولادت در هفت ماهه نخست امسال دراستان خبر داد و گفت:این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد کاهش دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی افزود: از این تعداد 9 هزار و 414 مورد ولادت شهری و هزار و 943 مورد ولادت روستایی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کارت هوشمند ملی استان مرکزی دریافت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت‌ ها شارژ شد

به گزارش پارس نیوز ، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

​سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

​هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع » اقتصاد انلاین

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • پشت‌پرده سبوس‌گیری از آردها/ سلامت مردم قربانی سودجوها!
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند