Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ابراهیمی نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران راهی دیدار رده‌بندی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان شد اما علی ارسلان در ۷۲ کیلوگرم با شکست برابر حریف ازبک از راهیابی به دیدار رده‌بندی بازماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در رومانی، علی ارسلان نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم در گروه بازنده ها برابر آرام واردانیان از ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ارسلان پیش از این روز گذشته(سه‌شنبه) و در جریان رقابت‌های مقدماتی، در دور نخست برابر  راماز زوئیدزه از گرجستان با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۴ از گرجستان شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش به گروه بازنده‌ها رفت.

اما مهدی ابراهیمی نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران، که او نیز راهی گروه بازنده‌ها شده بود برابر تورگونیان از ارمنستان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به دیدار رده‌بندی رسید.

ابراهیمی برای کسب مدال برنز جهان امشب(چهارشنبه) برابر محمود احمد از مصر به روی تشک می‌رود.

ابراهیمی پیش از این و در جریان رقابت‌های مقدماتی،  در مبارزه نخست خود برابر داوید لوسونزی از مجارستان با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز برهان آکبوداک قهرمان امیدهای سال ۲۰۱۷ جهان از ترکیه را ۲ بر ۲ شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید. ابراهیمی برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف نیکو اوجوگ از رومانی رفت که با ضربه فنی شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه بازنده‌ها شد.

مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ و علی‌اکبر حیدری در ۹۷ کیلوگرم نیز دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم هستند که امشب برای کسب مدال برنز جهان به ترتیب برابر آرمن ملکیان از ارمنستان و اورخان نوریف از آذربایجان به روی تشک می‌روند.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست این رقابت‌ها یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز رسید، میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم پنجم شد و رضاخدری در ۵۵ ، چوبچیان در ۷۷ و مهدی فلاح در ۸۷ کیلوگرم نیز حذف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898334

دیگر خبرها

  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت