Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هنوز هیچ بازیکنی درخواستی مبنی بر جدایی از این تیم در نیم فصل نداشته است.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بازی‌های عقب مانده پرسپولیس و این که ملی پوشان این تیم در اختیار برانکو قرار می‌گیرند یا خیر؟ اظهار کرد: ما منتظر هستیم امروز نتیجه را به ما اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری ما خوب است.

گرشاسبی در مورد نحوه دریافت پاداش لیگ قهرمانان آسیا هم گفت:  منتظر هستیم تا AFC  یک تاریخ به ما اعلام کند تا ما هم کسی را اعزام کنیم و بعد از دریافت این مبلغ پاداش بازیکنان و کادر فنی را تقسیم کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جذب بازیکن جدید در نیم فصل هم توضیح داد: منتظر هستیم برانکو فهرستش را بدهد تا بعد از آن در مورد جذب بازیکن تصمیم‌گیری کنیم. اینکه مدافعی جذب می‌کنیم یا نه بستگی به برانکو دارد.

هیچ بازیکنی اعلام رفتن نکرده است

او در مورد این که آیا بیرانوند پرسپولیس را در نیم فصل ترک می کند یا خیر؟ بیان کرد: فعلا هیچ بازیکنی تا این لحظه اعلام رفتن نکرده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست

کاوه اشتهاردی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «توضیحات وزارت ‎صمت تاکید دارد که هیچ مصوبه، آئین‌نامه و دستورالعملی در خصوص واردات ‎خودرو و خودروی کارکرده منتظر ابلاغ از سوی دولت و مخبر معاون اول رئیس جمهور نیست.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است