Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوناتن بت کلیا در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره بازی‌های تدارکاتی ضعیف تیم ملی ایران درآستانه جام ملت‌های آسیا،گفت: بازی تدارکاتی با تیم های سطح پایین فوتبال جهان تاثیری در رشدکیفی تیم ملی نخواهد داشت زیرا تیم های برای انجام بازی های تدارکاتی به ایران می آیند که هیچ پشتوانه قوی و کارنامه مناسبی در تاریخچه فوتبال ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های تدارکاتی با تیمهای بی نام ونشان متوقف شود

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازی‌های تدارکاتی با تیمهای بی نام ونشان متوقف شود زیرا در شان تیم ملی ایران نیست و این در حالی است که چرا اقای کی روش تن به بازی با تیمهای سطح پایین در بازی های تدارکاتی می‌دهد آیا تنها ملاک در بازی های تدارکاتی پیروز شدن است.
بازی‌های تدارکاتی با تیمهای بی نام ونشان متوقف شود زیرادر شان تیم ملی ایران نیست

وی ادامه داد: برگزاری بازیهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال با تیم‌های لیگ برتری کشورمان که دارای سطح کیفی مناسبی هستند، بسیار از نظر فنی ارزشمند تر از برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم های سطح پایین فوتبال دنیا است.

یوناتن بت کلیا افزود: بازی با تیمهای تدارکاتی بی کیفیت جهان نه تنها نقشی در ارتقا سطح فوتبال ایران ندارد بلکه برای ما هزینه اقتصادی نیز در بردارد.

تنها گوگل حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتبال را می‌شناسد

عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس بابیان اینکه بازی با تیم‌های لیگ برتری جایگزین ترینیداد و توباگو شودیادآورشد: تنها گوگل حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتبال را می‌شناسد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

کد خبر 6095977

دیگر خبرها

  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت