Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی رقابت‌های تیراندازی با کمان دانشجویان و شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی دانشجویان جهت شرکت در سی‌‌امین یونیورسیاد جهانی، جلسه رؤسای فدراسیون دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار شد.

این مسابقات کشوری به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا همزمان با دهه مبارک فجر در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، مدیر تیم‌های ملی این فدراسیون و علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون دانشگاهی برگزار شد در خصوص چگونگی برگزاری و تشکیل تیم ملی تیراندازی با کمانِ دانشجویان بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر شد با همکاری هیأت‌های ورزش دانشگاهی و تیر و کمان استان‌ها، مسابقات استانی تا پایان دی‌ماه برگزار و نفرات برتر پس از تائید فنی به مسابقات کشوری راه یابند همچنین در پایان این جلسه حکم رئیس انجمن تیراندازی با کمان دانشجویان به غلامرضا شعبانی بهار اهدا شد.

انتهای پیام/

28 / 167 تیر و کمان فدراسیون یونیورسیاد جهانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیر و کمان فدراسیون یونیورسیاد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   روز گذشته و در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.   در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد