Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-آخرین مرحله پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره در روز سوم اسفندماه ۱۳۸۹ در بانک ملت شروع شد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با توجه به عاملیت این بانک در زمینه اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره سال ۱۳۸۹، آخرین مرحله پرداخت سود قطعی این اوراق، به دارندگان برگه تسویه نهایی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دارندگان برگ تسویه نهایی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس می توانند با در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی و مراجعه به شعب منتخب بانک ملت، نسبت به دریافت سود قطعی اوراق خود، اقدام کنند.

بر این اساس، مهلت مراجعه برای دریافت سود قطعی اوراق مذکور، ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری، درنظر گرفته شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران