Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@10:06:35 GMT

پلمب مدرسه طبیعت در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۰۲۲

پلمب مدرسه طبیعت در مشهد

نخستین مدرسه طبیعت کشور در مشهد پلمب شد.  مدرسه طبیعت ---

«مهدی مجیدی‌فر »مدیر روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: طبق قانون هر مجموعه‌ای که بخواهد تحت عنوان مدرسه فعالیت کند، باید مجوز لازم را از آموزش و پرورش داشته باشد و در غیر این صورت نمی‌تواند کاری مرتبط با فعالیت‌های آموزشی صورت دهد.

وی افزود: وقتی عنوان مدرسه به یک مجموعه اطلاق می‌شود منظور مکانی است که فعالیت آموزشی دارد و باید مجوز داشته باشد اما مدرسه طبیعت فاقد مجوز بود و این مساله غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی فر خاطر نشان کرد : علاوه بر تذکراتی که به این مدرسه دادیم، دو دستگاه متولی دیگر نیز به این مدرسه تذکر دادند اما فعالیت ادامه پیدا کرد و در نهایت فعلا فعالیت مدرسه متوقف شد تا دوستان به صورت قانونی به دنبال مجوز باشند.

سنگ بنای مدرسه طبیعت مشهد از سال 92 گذاشته شد و پس از آن بیش از 40 مدرسه در سایر شهرهای کشور این مدارس طبیعت را پایه گذاری کردند. / خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۸۵ طرح آموزشی در قالب ۴۵۰ کلاس درس به همت خیران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان در حاشیه آیین تجلیل از همراهان کاروان مقدس مدرسه سازی استان گفت: ۴۵۰ طرح آموزشی در دست اجرا داریم که حدود ۸۰ درصد آن با مشارکت خیران در حال ساخت است.


ناصر فتحی با اشاره به اینکه سرانه آموزشی استان از متوسط کشوری بالاتر است افزود: با این وجود در نقاط حاشیه حاشیه نشین، خمینی شهر و شاهین شهر و به ویژه ناحیه ۴ و ۶ اصفهان با تراکم دانش آموز روبرو هستیم.


فتحی اضافه کرد:۲۵۰ طرح مدرسه سازی نیاز به تزریق منابع دارد و امسال ۷۰۰ میلیارد تومان منابع دولتی سامل ۵۰۰ میلیارد تومات منابع ملی و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع استانی در نظر گرفته شده که تا کنون بالای ۸۰ درصد آن تزریق شده و طرح‌های آموزشی خوبی قرار است در مهر ماه سال آینده تحویل آموزش و پرورش شود.

دیگر خبرها

  • ۴ واحد صنفی در مشهد به علت گرانفروشی پلمب شد
  • شروع به ساخت ۲ طرح آموزشی در میمند
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • فعالیت ۵۰ رستوران در مشهد در طول روز طی ماه مبارک رمضان
  • پلمب ۳ مرکز عرضه گوشت ماهی در شهرک شهید بهشتی شهرستان مشهد
  • پلمب شیرینی فروشی متخلف در مشهد
  • تحویل ۸۵ طرح آموزشی در قالب ۴۵۰ کلاس درس به همت خیران
  • مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی
  • ۳ واحد‌صنفی متخلف در اسفراین پلمب شد
  • پلمب یک قنادی معروف در مشهد به دلیل گرانفروشی زولبیا و بامیه