Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:27:00 GMT

نشست «نقد اقتصاد سیاسی شهر تهران» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۰۲۴

نشست «نقد اقتصاد سیاسی شهر تهران» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست از دوره ششم سلسله نشست های یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ (نشست ۱۴۹) با موضوع «نقد اقتصاد سیاسی شهر تهران» برگزار می شود.

در این نشست قسمت هفتم از مستند بلند «پای‌تخت» اثر علی نیکبخت نمایش داده خواهد شد و عباس کاظمی (جامعه شناس و عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی) درباره «سیاست مال‌سازی و اقتصاد سیاسی شهر» و هادی آقاجانزاده (کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی) درباره «پروبلماتیک مستغلات شهری در تهران: مواجهه ای تاریخی» سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نشست یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷ ساعت ۱۶ تا ۱۹ در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد.

کد خبر 4458511

منبع: مهر

کلیدواژه: انسان شناسی و فرهنگ عباس کاظمی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان در دانشگاه مازندران افزود: در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران، همه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی نیز دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پنج کلان مسئله رسیدیم، عنوان کرد: روند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در استان به این صورت است که در ابتدا پنج اولویت فرهنگی استان مشخص می‌شود و در مرحله بعد برنامه‌های عملیاتی در یک دوره پنج ساله برای رفع نظام مسائل فرهنگی پیشنهاد می‌شود.

مرتضی علویان معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته جاری نشست‌هایی با دانشجویان و صاحبنظران و اساتید دانشگاه خود برای تدوین سند جامع فرهنگی استان برگزار کنند و نتیجه نظرات را به دانشگاه مازندران انتقال دهند.

دیگر خبرها

  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • کاهش هیجانات بازار ارز با توقف شوک‌های سیاسی
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • از آموزش و اقتصاد تا فرهنگ و سبک زندگی با پدیده‌ بلاگری
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است