Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن فدایی، مدیرکل ساخت و توسعه‌ راههای روستایی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از راههای روستایی بخشهای موران و انگوت در شهرستان با اشاره به برنامه‌ی ششم توسعه در خصوص بهسازی راه‌های روستایی کشور اظهار داشت: در این برنامه نزدیک به 10 هزار کیلومتر عملیات زیرسازی و آسفالت راههای روستایی کل کشور پیش‌بینی شده که سالانه تحقق 20 درصد آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: 205 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور وجود دارد که نزدیک به 105 هزار کیلومتر این‌ راه‌ها آسفالت بوده و 24 هزار و 500 کیلومتر راه‌های شوسه است که نیاز به عملیات روسازی دارند.

مدیرکل ساخت و توسعه‌ را‌ههای روستایی وزارت راه و شهرسازی از اختصاص اعتبارات ویژه برای تسریع در اجرای پروژه های شهرستان گرمی خبر داد.

فدایی گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی آسفالت راه روستایی شکرلی بابی کندی و وانستانق و جبیلو عسگرخانلو بعد از عید انجام خواهد یافت.

وی با اشاره به مشکلات کمبود اعتبارات و نقدینگی که به علت تحریم ها ایجاد شده است تاکید کرد: با توجه به اینکه راه های روستایی شهرستان گرمی از شهرستان های محروم استان اردبیل هست و از لحاظ شاخص برخورداری نسبت به سایر شهرستان های استان از شاخص پایین تری برخوردار است باید تلاش کنیم سطح این شاخص ها را در روستاهای گرمی به سطح سایر روستای شهرستان های استان اردبیل برسانیم.

انتهای پیام/ح

تسریع اجرای پروژه های راهسازی شهرستان گرمی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه روستایی بهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در آزادراه کرج – قزوین محدودیت هایی در این آزادراه ایجاد خواهد شد. - اخبار استانها -

علی زندی فر مدیر کل راهداری استان البرز شامگاه شامگاه امشب به خبرنگار تسنیم در کرج گفت:  در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  محدوده پل فردیس تا پل حصارک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

وی افزود: بازه زمانی عملیات از تاریخ 3 اردیبهشت‌ماه 1403 تا 20 شهریور 1403 ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: این محدودیت ها در روزهای شنبه از ساعت 12:00 الی 16  و روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 16:00 اجرا می شود.

وی عنوان کرد: روزهای چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 12:00 و روزهای پنج‌شنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی  این محدویت ها هستند .

زندی فر افزود:موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر 10 الی 56 باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج و از کیلومتر 22 الی 55  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین

از کیلومتر 10 الی 24 باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین