Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@23:03:17 GMT

کولیوند: اروپا می‌خواهد خودش را به رُخ آمریکا بکشد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۱۷۱

کولیوند: اروپا می‌خواهد خودش را به رُخ آمریکا بکشد

خبرگزاری میزان: عضو مجمع نمایندگان استان البرز گفت: اروپا به دنبال راه حلی است البته نه برای اینکه مشکل ایران را حل کند؛ بلکه می‌خواهد با این راه حل خودش را به رخ امریکا بکشد.

محمدجواد کولیوند د با اشاره به طولانی شدن روند مکانیزم مالی اروپا گفت: به نظر می‌رسد اروپا تا انتهای اجرای برجام پای به پای ایران گام برندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اروپا در حال حاضر مشغول برآوردی درباره ادامه روند برجام از آمریکاست، اظهار داشت: البته شاید در این مسیر اروپا فکر کند که دارد تحقیر می‌شود؛ لذا باید برای تحقیر خود فکری کند، اما اینکه ما در ایران فکر کنیم اروپا قرار است برای ما دایه مهربان‌تر از مادر شود اشتباه است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اروپا به هیچ وجه برای ما دایه مهربان‌تر از مادر نخواهد شد، اما پیرو تعهدات خود در برجام باید بیاید و کمک کند تا تعهدات عملیاتی شود.

وی با اشاره به طولانی‌شدن ارائه بسته پیشنهادی اروپا بیان داشت: بعضا اروپا مجبور است تا سایر کشور‌ها را در راستای رویکرد خود همراه کند و اینکه ممکن است بخواهد برخی از تصمیمات را در برخی از مجالس مطرح و مصوبه بگیرد و بدین نحوه مقداری موضوعات با تاخیر پیش رود، اما اینکه گفته شود که اروپا می‌تواند همه مشکلات ما را صد در صد حل کند این خیال، خیال خوبی نیست و ما نباید احساس کنیم که اروپا می‌تواند ما را از بحران نجات دهد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس تصریح کرد: ما باید بحران‌های اقتصادی کشور را از داخل مدیریت کنیم تا از این بحران‌ها خارج شویم.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به اخلال در زمینه میزبانی کانال مالی در اروپا و عدم پذیرش کشور اتریش به عنوان میزبان کانال مالی گفت: استنباط بنده این است که اروپا به دنبال راه حلی است البته نه برای اینکه مشکل ایران را حل کند؛ اروپا می‌خواهد با این راه حل خودش را به رخ امریکا بکشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کولیوند اروپا آمریکا مکانیزم مالی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!

مهدی تاج درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

طرفداری | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران صحبت گفت:

ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد:

اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا