Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - تیم مشتزنی نوجوانان گیلان با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور ، برای اولین بار عنوان نخست تیمی کشور را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات مشتزنی استان گیلان عصر چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان رقابت های مشتزنی قهرمانی نوجوانان کشور در همدان تیم گیلان با کسب هفت مدال و مجموع 35 امتیاز مقام نخست تیمی کشور را تصاحب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین قاسمی پور افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات، مشتزنان نوجوان استان گیلان موفق به کسب سه مدال طلا و چهار مدال برنز شد و بالاتر از تیم های کرمانشاه و کردستان روی سکوی قهرمانی قرار گرفتند تا اولین قهرمانی تاریخ مشترنی گیلان را در مسابقات کشوری به نام خود ثبت کنند.
وی ادامه داد: این در حالی است که تیم مشتزنی نوجوانان گیلان در حالی موفق به قهرمانی کشور شد که از مجموع ١٣ وزن این مسابقات، با هشت مشتزن در این دوره از رقابت ها حضور یافت و خوشبختانه از این تعداد، هفت مشتزن موفق به کسب مدال شدند.
وی بیان کرد: در جریان این مسابقات، در وزن ٥٤ کیلوگرم امیرحسین کدیور، در وزن ٧٥ کیلوگرم عرشیا شعبانی پور و در وزن ٨٠ کیلوگرم دانیال کدیور مشترنان شایسته استان گیلان با برتری برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات نوجوانان کشور را کسب کردند.
رئیس هیات مشتزنی گیلان اضافه کرد: هچنین در وزن ٤٨ کیلوگرم علیرضا شعبان زاده ، در وزن ٥٢ کیلو پوریا زارع ، در وزن ٥٧ کیلوگرم علی نجفی و در وزن ٦٦کیلوگرم حبیب پورکان دیگر مشتزنان گیلانی حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور توانستند مدال برنز این مسابقات را بر گردن بیاویزند.
قاسمی پور خاطرنشان کزد: همچنین فرهاد راحل، محمود بابایی ، یوسف کوهی،سعید کوهی و شهاب مراتی به عنوان مربی تیم مشتزنی نوجوانان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کردند و علیرضا پروانه نیز به عنوان سرپرست تیم گیلان را در این مسابقات همراهی می کرد.
وی در ادامه اظهار کرد: در رقابت های مشتزنی قهرمانی نوجوانان کشور ، حدود 300 ورزشکار این رشته به مدت پنج روز در همدان با هم به رقابت پرداختند.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مشتزني قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073872 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد