Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ دکتر ایرج حریرچی با اشاره به برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف و منتسب به حیوانات افزود: متأسفم که برخی از همکاران ما برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف را انجام می‌دهند که ملاک قانونی، علمی و اخلاقی برای آن‌ها وجود ندارد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور مجبور هستیم از پزشکان خیّر برای برخی اعمال جراحی استفاده کنیم، گفت: انتظار داریم که همکاران ما بجای انجام اعمال غیر ضروری به خدمت رسانی به مردم کشور در مناطق محروم بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به ملاحظات قانونی برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف افزود: مجازات‌های تشدید شده و مضاعف برای بروز عوارض اعمال جراحی زیبایی وجود دارد و از برخی انجمن‌های علمی پزشکی نیز درخواست کرده ایم که با مواردی که مطابق با اخلاق و موازین علمی و قانونی نیست، برخورد شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزارت بهداشت جراحی زیبایی نامتعارف حریرچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت اعتبار از لحاظ تغذیه کمبود دارد و با مشکلات اساسی در زمینه جهش علمی اساتید روبرو است.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در سنوات گذشته بین سه تا سه و نیم درصد از بودجه عمومی کشور به آموزش عالی تعلق داشت که اکنون به کمتر از سه درصد رسیده است.

وی افزود: کمبود بودجه در آموزش عالی در حالی انجام می‌شود که از دانشگا‌های کشور انتظار جهش علمی، رقابت در غرب آسیا و حفظ جریان نخبگانی در کشور را داریم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی ادامه داد: افزایش بودجه وزارت علوم باید متناسب با عملکرد آن تعیین شود نه اینکه نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وحیدی خاطرنشان کرد: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت از لحاظ تغذیه کمبود بودجه دارد و همچنین در زمینه جهش علمی اساتید با موانع جدی روبرو است.

وی افزود: امروزه دانشجویان معتقدند فعالیت اصلی بسیاری از رؤسای دانشگاه‌ها، سلف‌داری و مدیریت خوابگاه است و توانایی اقدام موثر آموزشی را ندارند.

وی تصریح کرد: وضعیت تخصیص بودجه به پارک‌های علم و فناوری در شرایط خوبی نیست و افزایش بودجه این پارک‌ها باید متناسب با عملکرد آن‌ها صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • تاکید وزارت بهداشت بر سبوس دار کردن «نان»
  • از کاشت نگین تا تغییر رنگ چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره
  • چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
  • دلیل تاکید وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» چیست؟
  • این زن بعد از هزینه ۵۰ هزار دلاری برای جراحی زیبایی، حالا پشیمان شده!
  • «امید رضایی‌فر» رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی شد
  • ۲۵ درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است