Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بوریالیس به دنبال سرمایه گذاری مشترک با ادنوک امارات در صنعت پتروشیمی است.  بر اساس اعلام آلفرد استرن، مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوریالیس (Borealis)، این شرکت اتریشی در حال بررسی یک طرح مشترک سرمایه گذاری با شرکت ملی نفت ابوظبی، موسوم به ادنوک، در پروژه هایی در بازارهای رو به رشد هند و چین و همچنین راه اندازی یک تاسیسات بازیابی پلاستیک در منطقه الرویس امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

او ام وی اتریش (OMV) و شرکت سرمایه گذاری مبادله امارات (Mubadala Investment Company) مشترکا مالکیت بوریالیس را در اختیار دارند. شرکت بوریالیس شریک بزرگترین طرح مشترک (JV) تاسیسات شیمیایی و پتروشیمی ادنوک موسوم به بروج (Borouge) است.

 

استرن که در حاشیه کنفرانس و نمایشگاه بین المللی نفت ابوظبی (Adipec) سخن می گفت؛ عنوان کرد: مقیاس سرمایه گذاری های یادشده می تواند نزدیک به ابعاد پروژه بروج باشد.

وی افزود: ما از منابع طبیعی موجود در ابوظبی بهره می گیریم. بنابر این سرمایه گذاری های جدید از لحاظ ماهیت مانند طرح بروج خواهد بود.

 

مدیر عامل بوریالیس ادامه داد: همکاری اخیر ما همراستا با راهبرد توسعه شاخه پتروشیمی شرکت ادنوک است. از این رو با مشارکت ادنوک پیوسته به دنبال یافتن فرصت های سرمایه گذاری تازه هستیم.

 

وی در پایان یادآور شد: بوریالیس و ادنوک در حال حاضر مشغول سرمایه گذاری در طرح بروج ۴ (Borouge 4) هستند و فراتر از آن برنامه دارند از فرصت های موجود در بازارهای رو به رشدی مانند هند، چین و منطقه آسیا بهره گیرند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی

سرانجام پس از پیگیری‌های فراوان این شرکت موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع ملی پتروشیمی گردید.

مهندس علی تنوره سرپرست پتروشیمی فارابی با تایید این خبر گفت: با تلاش و پیگیری های مداوم طی چندماه اخیر سرانجام موفق به اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث واحد جدید اتانول سنتزی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی شدیم.

ایشان در ادامه افزود: این اقدام ضمن اینکه می تواند آینده پتروشیمی فارابی را تضمین کند، باعث ایجاد اشتغال و تنوع محصول در این شرکت نیز می شود.

روابط عمومی پتروشیمی فارابی

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی