Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلیمی، نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه ارزانی عمل‌های جراحی در کشورمان مزیتی برای حضور توریست‌های خارجی در حوزه گردشگری سلامت تلقی می شود، گفت: توقف عملکرد مراکز غیرمجاز در حیطه امور درمانی و زیبایی برای پاسداری از سلامت شهروندان الزامی است.

اخبار اجتماعی ایران/ اصغر سلیمی درباره وضعیت حضور بیماران خارجی در حوزه درمان در کشور، گفت: سرمایه گذاری برای ورود بیماران خارجی در حوزه درمان، دروازه اقتصادی مثبت را به روی ما باز می‌کند بنابراین با توجه به افزایش نرخ ارز، سرمایه گذاری در  جذب بیماران خارجی  در قالب توریست بسیار می تواند رونق مناسبی را نصیب حوزه سلامت کشور بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امور درمانی  در مراکز غیر تخصصی از  جمله آرایشگاه‌ها  متوقف شود

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امور درمانی در مراکز غیر تخصصی از جمله آرایشگاه‌ها متوقف شود و فعالیت در این حیطه تنها با مجوز وزارت بهداشت و درمان  امکان پذیر است زیرا  امور درمانی و زیباشناسی  تنها باید زیر نظر متخصصین و پزشکان کاردان عملیاتی شود واین در حالی است که سلامت بیماران از  هرمسئله ای  بالاتر است.

ارزانی خدمات درمانی بیماران خارجی  را به ایران می آورد

سلیمی افزود: ارزانی هزینه‌های جراحی زیبایی در کشور می‌تواند موجب شود، بسیاری از توریست ها  برای درمان از سرتاسر جهان به کشورمان دعوت شوند تا بتوان اقتصاد حوزه پزشکی و درمانی را نیز تقویت کرد و این در حالی است که در کشور نیز نباید جراحی  در مراکز غیر استاندارد  زیر نظر  وزارت بهداشت و درمان  عملیاتی  شود.

ارزانی  عمل های جراحی مزیتی برای حضور  توریست های خارجی

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه ارزانی عمل های جراحی مزیتی برای حضور توریست های خارجی در حوزه گردشگری سلامت تلقی می شود یادآورشد: توقف عملکرد مراکز غیر مجاز در حیطه  امور درمانی و زیبایی برای  سلامت شهروندان  الزامی است./ خانه ملت

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی