Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:04:46 GMT

۶ وقف جدید در شیراز ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۵۱۸

۶ وقف جدید در شیراز ثبت شد

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 23 آبان‌ماه از ثبت شش وقف جدید در این شهرستان همزمان با دهه وقف خبر داد و گفت: در یکی از این وقف‌ها، واقف خیراندیش خسرو جمشیدی زمینی به ارزش دو میلیارد ریال را با نیت ساخت مجتمع فرهنگی درمانگاه و مدرسه و حسینیه وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دومین وقف این ایام افزود: واقف خیراندیش ولی امیری نیز یک قطعه زمین به ارزش 500 میلیون ریال را برای ساخت مهدیه به ثبت رساند.
حسینی اظهار كرد یک قطعه زمین به ارزش 600 میلیون ریال نیز همزمان با دهه وقف توسط رحمت‌الله کشاورز از خیران خیراندیش به نیت ساخت حسینیه به ثبت رسید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز اظهار كرد: آیت‌الله کشاورز نیز قطعه زمینی را به نیت ساخت مسجد به ارزش 200 میلیون ریال به‌عنوان وقف به ثبت رساند.
وی بیان كرد: در مورد دیگر، علی فصلی از نیک اندیشان شیراز یک قطعه زمین به ارزش 300 میلیون ریال را وقف ساخت حسینیه کرد.
حسینی در مورد یکی دیگر از وقف‌های به ثبت رسیده در دهه وقف امسال گفت: ساخت حسینیه نیز نیت وقف یک قطعه زمین به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از طرف حاج واحد رستگاریان است.
انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي وقف جديد شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداسیما، وحیده رخشانی گفت: در نمایشگاه بین المللی تهران بالغ بر پنج نشست با روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان، امارات متحده‌عربی، ترکمنستان، عمان و قطر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.   معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این سلسله نشست‌ها منجر به ثبت سفارش خرید در حوزه محصولات سوزن‌دوزی استان با صاحبان گالری‌های ایرانی و خارجی از جمله دبی، کانادا، قطر و... به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد ریال براساس اظهار نمایندگان بخش خصوصی  است.   او ادامه داد: سفارش تهیه تعداد ۱۶۰۰ محصول صنایع‌دستی در حوزه نقش برجسته تلفیقی با سوزن‌دوزی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال نیز در این نمایشگاه به ثبت رسید.   به گفته رخشانی، بالغ بر ۱۲۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی,، مقامات مسئول، فعالان حوزه اشتغال زنان و... از غرفه استان بازدید کردند.   سرپرست صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  فرصت‌ها و بسته‌های ارائه شده مربوط به گردشگری تفریحی، اقامتی، تفریحات آبی، سلامت، تاریخی، گردشگری ورزشی و طبیعت گردی و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان