Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: بیش از شش هزار کارت هوشمند ایثارگری برای جانبازان زیر ۲۵ درصد متقاضی ارسال شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام خبر ارسال کارت‌های ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد گفت: طبق دستور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شد که برای 322 هزار جانباز زیر 25 درصد برای نخستین بار کارت هوشمند ایثارگری صادر شود، از این‌ رو تاکنون از 26 هزار جانبازی که درخواست دریافت کارت ایثارگری را در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ثبت کرده‌اند 6000 کارت ایثارگری ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارت‌ها به‌منظور شناسایی جانبازان زیر 25 درصد در سازمان‌ها و نهادها و استفاده از تسهیلات فرهنگی و تفریحی مشمولین صادر می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با تشریح مراحل توزیع کارت‌های ایثارگری ادامه داد: تا بهمن‌ماه 1397 تمامی کارت‌های ایثارگری جانبازان زیر 25 درصد صادر خواهد شد بنابراین تقاضا داریم جانبازانی که پیش‌ از این نام کاربری و رمز ورود برای سامانه خدمات الکترونیک ایثار دریافت کرده‌اند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را برای دریافت کارت ایثارگری ثبت کنند.

پاکدل در مورد روش دریافت نام کاربری و کلمه عبور سایر جانبازان نیز گفت: جانبازان عزیز باید به مرکز ارتباطات و مراجعات(هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و یا محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز ورود برای ثبت درخواست دریافت کارت ایثارگری در سامانه خدمات الکترونیک ایثار اقدام کنند.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جانبازان اعصاب و روان جانبازان شیمیایی جانبازان دفاع مقدس جانبازان مدافع حرم بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان اعصاب و روان جانبازان شیمیایی جانبازان دفاع مقدس جانبازان مدافع حرم بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان اعصاب و روان جانبازان شیمیایی جانبازان دفاع مقدس جانبازان مدافع حرم بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تخصیص ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند