Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@17:34:57 GMT

«مهمان‌های ناخوانده» به بیمارستان مفید می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۳۵۶۸

«مهمان‌های ناخوانده» به بیمارستان مفید می‌روند

نمایش «مهمان‌های ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی از تولیدات طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیمارستان مفید تهران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، قرار است این نمایش در دو نوبت روز 25 آبان 1397 برای کودکان بستری در این بیمارستان اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خلاصه نمایش که با الهام از کتاب خاطره‌انگیز «مهمان‌های ناخوانده» نوشته شده، این‌گونه است که نوه‌های مادربزرگ قرار آمدن‌شان به‌هم می‌خورد. کلاغ خبر ناراحتی مادربزرگ را به حیوانات دهکده می‌رساند حیوانات هر کدام تصمیم می‌گیرند که مادربزرگ را خوشحال کنند و...

بر اساس این خبر بازی دهندگان عروسک در این نمایش زهره قاسمی و زهرا مریدی هستند و راوی و نوازنده آن امیرمحمد انصافی است.

 هم‌چنین کار طراحی عروسک‌های نمایش «مهمان‌های ناخوانده» را زهرا مریدی و کار ساخت آن‌ها را زهرا قاسمی برعهده داشته‌اند و امید انصاری صحنه‌ی نمایش را طراحی کرده و زهرا صبوری  به عنوان مشاور کارگردان با آن همکاری داشته است.

گفتنی است، این نمایش پیش از این نیز برای کودکان بستری در بیمارستان قلب شهیدرجایی تهران اجرا شده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان اردبیل خوزستان شیراز افتتاح پروژه هفته کتاب و کتابخوانی هفته کتاب طرح 550 هزار هکتاری اجلاس جهانی گردشگری اسحاق جهانگیری مهمان های ناخوانده بیمارستان مفید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد

 محسن خلیلی، مهاجم اسبق پرسپولیس که در لیگ هفتم عنوان آقای گلی را هم کسب کرده بود، با حضور در دفتر علی دایی با او دیدار کرد.

دایی و خلیلی در لیگ ششم همراه با تیم سایپا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و در سال ۸۹ هم در پرسپولیس به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافتند.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • مهمان‌نوازی سمنانی‌ها در سفر حجت الاسلام رییسی
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد