Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها یکشنبه هفته آینده تشکیل و در این جلسه صلاحیت سرپرست دانشگاه آزاد تأیید یا رد می شود.

به گزارش مهر، کمیته ۴ نفره انتخاب روسای دانشگاه ها یکشنبه هفته آینده تشکیل و در این جلسه صلاحیت سرپرست دانشگاه آزاد توسط اعضای کمیته بررسی می شود.

کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها از وزیر علوم تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد طهرانچی که پیش از این، ریاست دانشگاه شهید بهشتی را بر عهده داشت از مرداد ماه امسال با حکم علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

به جز طهرانچی، سرپرستان چند دانشگاه دیگر نیز با حکم وزیر علوم منصوب شده اند که آنها نیز باید در جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاهها به تأیید همه اعضا برسند. پس از تأیید در این کمیته حکم ریاست این افراد صادر می شود و می توانند برای مدت ۴ سال در این سمت باقی بمانند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه آزاد طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 846604 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده